شناسهٔ خبر: 23684514 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

واکنش کاپیتان دوم پرسپولیس به دفاعی بازی کردن حریفان

حسین ماهینی، کاپیتان تیم پرسپولیس، نیز مانند همه هواداران این تیم امیدوار است سرخپوشان به قهرمانی زودهنگام برسند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

حسین ماهینی، کاپیتان تیم پرسپولیس، نیز مانند همه هواداران این تیم امیدوار است سرخپوشان به قهرمانی زودهنگام برسند.

اتفاقاً با توجه به شرایط جدول رده‌بندی، قهرمانی پرسپولیس نمی‌تواند چندان عجیب باشد‌؛ به هر حال سرخپوشان تا به حال امتیازات مفیدی به دست‌ آورده‌اند و توانایی‌شان را به خوبی، به رخ سایر تیم‌ها کشیده‌اند.

ماهینی در مورد شرایط پرسپولیس به ما گفت: «باید خدا را شکر کنیم که با وجود مشکلاتی از جمله محرومیت و مصدومیت بازیکنان‌مان، باز هم می‌توانیم با ادامه روند شکست ناپذیری‌مان، هواداران را شاد کنیم. همه اهالی فوتبال، بازی‌های ما را می‌بینند و می‌توانند گواهی بدهند پرسپولیس همیشه سرتر از حریفانش بازی می‌کند اما گاهی اوقات بدشانسی می‌آوریم یا به خاطر اتفاقات بازی، امتیاز از دست می‌دهیم ولی همچنان با قدرت در صدر جدول حضور داریم.»

از کاپیتان سرخپوشان پرسیدیم چطور باید مقابل تیم‌هایی که خط دفاع اتوبوسی دارند، به پیروزی برسید؟ که اضافه کرد: «با توجه به شرایطی که ما داریم و بازی‌های قدرتمندانه‌ای که در فاز تهاجمی انجام می‌دهیم، طبیعی است حریفان‌مان به لاک دفاعی بروند. این برای ما به یک عادت بدل شده که به دنبال عبور از لایه‌های دفاعی باشیم. همه می‌خواهند مقابل ما به صورت اتوبوسی دفاع کنند ولی برای این کار، فقط یک راهکار وجود دارد‌؛ اینکه ما به گل‌های زودهنگام برسیم. وقتی خیلی زود گل بزنیم، تیم‌های مقابل برای فرار از شکست، از حالت تدافعی خارج می‌شوند و آن وقت می‌توانیم به گل‌های دیگری دست پیدا کنیم.»

ماهینی در مورد حضور افشین پیروانی کنار تیم هم گفت: «پیروانی توانسته تأثیرات مثبتی در تیم بگذارد و کمک فراوانی به حل مشکلات پرسپولیس کند. ما در سال‌های گذشته محمود خوردبین را کنارمان داشتیم که زحمات زیادی می‌کشید و برای ما قوت قلب بود. امیدوارم ایشان هرچه زودتر دوران بهبودی را طی کرده و با سلامتی کامل به پرسپولیس برگردد.»

مدافع شماره 13 سرخپوشان در نهایت گفت: «در بازی با گسترش فولاد با اینکه خیلی خوب بازی کردیم اما دو امتیاز را از دست دادیم ولی مطمئناً برای جبران این دو امتیاز، مقابل پیکان با قدرت به میدان می‌رویم. البته چند بازیکن‌مان را در اختیار نداریم اما امیدواریم بازیکنان جانشین بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. به امید خدا در این فصل با کسب قهرمانی زودهنگام، هواداران را خوشحال می‌کنیم و رکورد جدیدی در تاریخ باشگاه در کسب دو قهرمانی پیاپی در دو فصل می‌زنیم.»

 

نظر شما