شناسهٔ خبر: 23684479 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نوروزی: مکان مناسبی برای راه‌اندازی کلینیک تخصصی نداریم

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از عقد تفاهمنامه همکاری بین فدراسیون پزشکی ورزشی عراق و ایران برای برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی برای متخصصان پزشکی ورزشی خبر داد.

صاحب‌خبر -

دکتر غلامرضا نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: طی مذاکراتی که با مسوولین فدراسیون پزشکی ورزشی در عراق داشتیم، تفاهمنامه‌ای در خصوص همکاری دو فدراسیون پیرامون برگزاری کلاسهای آموزشی تخصصی در زمینه‌های آسیب‌شناسی، فیزیوتراپی و همچنین اعزام متخصصان پزشکی ورزشی به عراق و بالعکس بین مسوولین دو فدراسیون منعقد شد که امیدوارم این تفاهمنامه شرایطی فراهم کند تا بتوانیم در جهت تبادلات علمی بین متخصصان دو فدراسیون گام‌های موثری برداریم.

وی درباره کناره‌گیری دکتر محمد حضوری از مسوولیت کمیته تغذیه فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: وی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قم است و از آنجا ماموریت گرفته بود که به عنوان مسوول کمیته تغذیه 3 روز در هفته در خدمت فدراسیون پزشکی ورزشی باشد، اما متاسفانه به خاطر مشکلات کاری زیادی که در قم دارد تنها یک روز در هفته می‌تواند برای امور تغذیه مربوط به فدراسیون وقت بگذارد و این زمان بسیار محدودی است.

نوروزی خاطرنشان کرد: کمیته تغذیه یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در فدراسیون پزشکی ورزشی است و باید فعال و قوی عمل کند. البته اولویت اول ما خود دکتر حضوری است و من دوست دارم با کم کردن فعالیتهایش در دانشگاه علوم پزشکی قم، زمان بیشتری را صرف کمیته تغذیه فدراسیون پزشکی ورزشی کند. به هر صورت با این محدودیت زمانی که دارد، قادر به تداوم همکاری با چنین شرایطی نیستیم.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در پایان درباره تاسیس کلینیک تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: برای تاسیس کلینیک تخصصی به دنبال مکان مناسبی هستیم که متاسفانه هنوز چنین مکانی فراهم نشده است. البته پیگیر راه‌اندازی کلینیک تخصصی خاص فدراسیون پزشکی ورزشی هستیم، اما قبل از هر چیزی باید مکان مناسبی در اختیار فدراسیون گذاشته شود.

انتهای پیام

نظر شما