شناسهٔ خبر: 23684415 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نشست ویژه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره برجام

منبع: تسنیم

عضو کمیته هسته‌ای مجلس از برگزاری نشست ویژه این کمیسیون برای بررسی هشتمین گزارش وزارت خارجه از روند اجرای برجام خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه هشتمین گزارش وزارت خارجه از روند اجرای برجام به مجلس، گفت: در این گزارش به واقعیت‌های اجرای آن و کارشکنی‌های آمریکایی‌ها در روند آن اشاره شده است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌هایی که در کمیته هسته‌ای مجلس انجام داده‌ایم، قرار است هشتمین گزارش مجلس از روند اجرای برجام که از سوی وزارت خارجه به مجلس ارائه شده، در هفته جاری و در جلسه ویژه‌ای در کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عضو کمیته هسته‌ای مجلس اظهار داشت: هنوز زمان دقیق بررسی هشتمین گزارش برجامی وزارت خارجه درباره روند اجرای برجام مشخص نیست، اما تا پایان هفته جاری بررسی آن را آغاز می‌کنیم.

حسن‌بیگی در پایان خاطرنشان کرد: گزارش نهایی مجلس از روند اجرای برجام، طبق هشتمین گزارش برجامی وزارت خارجه، پس از بررسی و بیان نقطه‌نظرات نمایندگان و اعضای کمیسیون امنیت ملی، تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود؛ احتمالا این گزارش در یکی از جلسات مجلس قرائت شود.

نظر شما