شناسهٔ خبر: 23684213 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انصاری‌فرد: شنیدن نامم از سوی هواداران به من انرژی و قدرت می‌دهد

R7858/P1361/S3,27,28/CT10

ملی‌پوش ایرانی تیم المپیاکوس گفت: شنیدن نامم از سوی هواداران به من انرژی و قدرت می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس پس از به ثمر رساندن 2 گل در بازی شب گذشته (یکشنبه) هفته هجدهم سوپر لیگ یونان برابر زانتی به دوربین خبری سایت نوا اسپورت گفت: همان‌طور که پیش از این هم گفته بودم هر مربی برنامه خودش را دارد و ما باید آنها را عملی کنیم. مربی قبلی المپیاکوس نیز همین‌گونه بود. او دستورالعمل‌هایی را به ما داده که باید از آنها پیروی کنیم.

انصاری‌فرد ادامه داد: سرمربی جدید المپیاکوس بازیکنان باکیفیتی را می‌خواهد که سرعتی بازی کنند و وقتی توپ را از دست می‌دهند در اختیار بگیرند. فکر می‌کنم موفق شدیم این کار را انجام دهیم.

ملی‌پوش ایرانی سپس با اشاره به تشویق‌هایش از سوی هواداران المپیاکوس گفت: این یک احساس فوق‌العاده‌ای است که نام خود را از سوی هواداران می‌شنوید. شنیدن نامم از سوی آنها به من انرژی و قدرت می‌دهد. آنها کنار ما هستند و زمانی که نام خود را می‌شنوید احساس می‌کنید که توانستید خوشحال‌شان کنید. دادن پیراهنم به هواداران فوق‌العاده بود. آنها به رغم مشکلاتی به ورزشگاه می‌آیند تا ما را ببینند. نزدیک ما بودند و توانستم هدیه‌ای کوچکی بدهم. دوست داشتم برای تمام هواداران پیراهن داشته باشم.

انصاری فرد افزود: من سه ماه نخست در فصل جاری را با تصمیم سرمربی پیشین المپیاکوس از دست دادم. مجبور به پذیرفتن آن بودم و مشکلی هم نداشتم. بازی‌های زیادی را از دست دادم اما همچنان سخت کار کردم و آماده بازی بودم. می‌خواستم تا در صورت رسیدن بازی آماده باشم. از خداوند به خاطر بازگشتم به ترکیب تیم المپیاکوس قدردانی می‌کنم و امیدوارم این راه را تا پایان ادامه دهم.

مهاجم تیم المپیاکوس درباره بازی روی چهارشنبه برابر آاِک در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی یونان گفت: ما برای قهرمانی مبارزه می‌کنیم. تلاش خواهیم کرد تا در هر 2 بازی رفت و برگشت پیروز شویم و هواداران را خوشحال کنیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما