شناسهٔ خبر: 23684211 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

شماره 8 پرسپولیس اوج می گیرد؟

بالاخره انتظارات به سر رسید و احمد نوراللهی در نیمه دوم بازی با گسترش فولاد تبریز و پس از ماه‌ها دور بودن از میادین رسمی وارد زمین شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،
بالاخره انتظارات به سر رسید و احمد نوراللهی در نیمه دوم بازی با گسترش فولاد تبریز و پس از ماه‌ها دور بودن از میادین رسمی وارد زمین شد.

آن هم با شماره ۸! پیراهنی که بر تن حسین کلانی، ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی، مرتضی کرمانی‌مقدم، حامد کاویانپور، علی انصاریان، مهدی هاشمی‌نسب و... به ویژه علی کریمی رفته بود. آنچه ما از احمد نوراللهی دیدیم سایه‌ای از شماره ۸ پرسپولیس یا دوران اوج خودش هم نبود. استرس تمام وجود هافبک آزادشهری پرسپولیس را فراگرفته بود و اغلب پاس‌هایش به اشتباه به بازیکنان گسترش فولاد می‌رسید! با دیدن نمایش ضعیف او خیلی‌ها با خود گفتند: «احمد نوراللهی با خود چه کرد؟!»

او که می‌توانست با تمکین از قوانین و زودتر رفتن به آموزشی کارت پایان خدمت سربازی‌اش را بگیرد آن‌قدر معطل کرد تا فصل از نیم هم بگذرد! هر چه نوراللهی طفره رفت به همان نسبت کار خودش را به تعویق انداخت و بالاخره هم مجبور شد به آموزشی برود در حالی که دیگر کمی دیر شده بود. پنج‌شنبه گذشته همه پرسپولیسی‌ها بازیکنی را در زمین دیدند که نه می‌دوید، نه می‌جنگید، نه خوب پاس می‌داد و نه حتی مثل سابق خوب شوت می‌زد.

این احمد نوراللهی زمین تا آسمان با آن احمد نوراللهی که پرسپولیس را به مقصد تراکتورسازی تبریز ترک کرد فرق می‌کرد و حالا یکی از دغدغه‌های برانکو آماده کردن شماره ۸ تیمش است. آیا نوراللهی می‌تواند به دوران اوج برگردد؟ این سؤالی است که زمان به آن جواب خواهد داد.

 

نظر شما