شناسهٔ خبر: 23684193 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

گل‌های انصاری‌فرد المپیاکوس را صدرنشین کرد/ کریم گل

از هفته هجدهم سوپرلیگ یونان تیم ةای المپیاکوس و زانتی رودرروی هم قرار گرفتند که تیم الپیاکوس موفق شد با 2 گل انصاری‌فرد به پیروزی 3-0 برسد و به صدرجدول سوپرلیگ باز گردد.

صاحب‌خبر -

تنها دقایقی پس از اینکه مهاجم صربستانی پائوک موفق شد با زدن یک گل به تعداد گل‌های 9 برسد و در صدر جدول گلزنان با انصاری‌فرد شریک شود مهاجم ایرانی المپیاکوس دوبار دروازه زانتی را باز کرد و به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گرفت . 

به گزارش عصرایران ، از هفته هجدهم سوپرلیگ یونان تیم ةای المپیاکوس و زانتی رودرروی هم قرار گرفتند که تیم الپیاکوس موفق شد با 2 گل انصاری‌فرد به پیروزی 3-0 برسد و به صدرجدول سوپرلیگ باز گردد. 

انصاری‌فرد که هفته قبل یکی از ۲ گل تیمش برابر لامیا را به ثمر رسانده بود، امشب هم پنالتی‌ای که کونستانتینوس فورتونیس گرفت را در دقیقه ۲۶ با شوت محکم به سمت چپ دروازه و دور از دستان زیفکو زیفکوویک تبدیل به گل اول مسابقه برای المپیاکوس کرد و نیمه اول با تک گل مهاجم ایرانی و برتری یک بر صفر این تیم به پایان رسید.

المپیاکوس در ادامه تلاش‌هایش برای کسب پیروزی و بازگشت به رده اول جدول سوپر لیگ، در نیمه دوم هم نمایش هجومی در دستور کار قرار داد و در دقیقه ۵۷ روی ارسال بدون نقص دیوگو فیگیرس از جناح راست زمین و ضربه سر تماشایی و دقیقی که کریم انصاری‌فرد با یک پرش بلند و درجا زد، دومین گل را وارد دروازه زانتی کرد.

فورتونیس که پنالتی المپیاکوس را در نیمه اول گرفته بود، در دقیقه ۶۹ موفق به گلزنی شد تا یاران انصاری‌فرد در این مسابقه خانگی به پیروزی پُر گل ۳ بر صفر برابر زانتی دست پیدا کنند و با ۴۱ امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به پائوک، مجددا در صدر جدول سوپر لیگ یونان قرار بگیرند.

انصاری‌فرد که تا پایان مسابقه مقابل زانتی در زمین حضور داشت، با این دو گل تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۱ رساند تا با دو گل بیشتر نسبت به الکساندر پاریجوویچ، مهاجم صربستانی پائوک در صدر جدول برترین گلزنان سوپر لیگ یونان بایستد و به نمایش فوق‌العاده‌اش در این فصل ادامه دهد.

احسان حاج‌صفی، دیگر ملی‌پوش ایرانی المپیاکوس که تنها یک بار در جام حذفی برای این تیم به میدان رفته، همانند دو هفته اخیر سوپر لیگ یونان امشب هم فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد.

برچسب‌ها:

نظر شما