شناسهٔ خبر: 23683589 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

گرد و خاک اهواز روی صورت فوتبال

خوزستان سال‌هاست به زحمت نفس می‌کشد و وقتی غلظت ریزگردها بالا می رود سر و صدایی بلند می شود و همه متوجه عمق درد مردم آن خطه می شوند که نفس هیچ ، بلکه یک قدمی را هم نمی‌توان دید و همه جا تعطیل می‌شود از جمله فوتبال.

صاحب‌خبر -

رقابت های لیگ دسته اول فوتبال در حالی دیروز پیگیری شد که طبق برنامه، نفت مسجد سلیمان صدرنشین این رقابتها بنا بود میزبان ایرانجوان بوشهر باشد ، اما دیروز یکی از همان روزها بود که در خوزستان چشم، چشم را نمی دید برای همین این بازی فوتبال نیز به تعویق افتاد. فوتبال به تعویق افتاد اما یک روز بعد یا حداکثر چندروز بعد برگزار می شود. سلامت مردم چه میشود!

در حالی بازی صدرنشین تیم تحت هدایت محمود فکری به تعویق افتاد که بادران تیم دوم جدول نیز در دیداری سخت برابر ملوان متوقف شد و نساجی قائمشهر یک بر صفر از سد آلومینیوم اراک گذشت با تک گل محمدعباسزاده، مهاجمی که همین چندروز پیش از سایپا به تیم سابقش در قائمشهر بازگشته بود.

در دیگر دیدار قابل توجه برق جدید شیراز در ادامه نتایج ضعیف خود برابر مهمانش شهرداری ماهشهر 3 بر4 تن به شکست داد و خونه به خونه بابل در غیاب جوادنکونام مستعفی ، به دومین پیروزی پیاپی دست یافت.

نتایج دیدارهای هفته بیستم لیگ دسته اول به این شرح است:

برق جدید شیراز 3 - شهرداری ماهشهر 4 / گلها: وحید جلالینیا (5)، حمید نوری (45) و میلاد تاجی (6+90) برای برق و خیرالله ویسی (1)، شروین بزرگی (68)، مهدی عبدی (74) و فرشید پاداش (83) برای شهرداری

مس کرمان 2 - راهآهن تهران یک / گلها: محمود مطلقزاده (22) و شاهرخ غلامرضاپور (9+90) برای مس کرمان و امیرحسین طاهونی (49) برای راهآهن

مس رفسنجان 2 - فجرسپاسی شیراز یک/ گلها: سجاد حیدری ( 7 و 53)

صبای قم یک - خونهبهخونه بابل 2 / گلها: علی احمدی (60) برای صبا و محمد قاسمینژاد (18) و سجاد آشوری (27) برای خونهبهخونه

بادران تهران یک - ملوان بندرانزلی یک / گلها: مهرداد رضایی (51) برای بادران و وحید حیدریه (57) برای ملوان

نساجی قائمشهر یک - آلومینیوم اراک صفر/ گل: محمد عباسزاده (14)

محمد عباسزاده هفته گذشته با جدایی از تیم سایپا دوباره به تیم سابق خود، نساجی پیوست و در اولین حضور مجددش در این تیم موفق شد به زیبایی تک گل سه امتیازی قائمشهریها را در این مسابقه به ثمر برساند.

اکسین البرز یک - شهرداری تبریز صفر/ گل: شاهین شفیعی (3+90)

ماشینسازی تبریز صفر - گلگهر سیرجان صفر

آخرین بازی این هفته بین تیمهای نفت مسجد سلیمان و ایرانجوان بوشهر قرار است امروز برگزار شود.

نظر شما