شناسهٔ خبر: 23682912 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه شهرکرد: انقلاب اسلامی یک نهضت حق طلب است

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: همه این را به خوبی می دانند و تردید ندارند که انقلاب اسلامی ایران یک نهضت حق طلب و پرچم برافراشته شده در مسیر اعتلای کلمة الله است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست شورای فرماندهان انتظامی استان افزود: انقلاب اسلامی و ملت ایران40 سال مدام و مستمر با چنین قضایایی مواجه بوده است و چیز تازه ای نیست و ما این فتنه ها و سنگ اندازی های دشمن را چیز تازه ای نمی بینیم و مدام و مستمر آماده هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: هیچ تردیدی نیست که خدای متعال در این مقطع این پرچم را نصیب شما کرده است که می خواهد کلمه الله را اعتلا بخشد و دین خدا را یاری کند و ادامه دهنده راه اولیای الهی باشد و شما زیر این پرچم پر افتخار قرار دارید و برای اعتلای بیش از پیش آن تلاش و مجاهدت می کنید.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر اینکه اگر در حقانیت انقلاب لحظه ای تردید داشته باشیم، امام و انقلاب را نشناخته ایم، اظهار کرد: ملت ایران در حقانیت خداوند هیچ تردیدی ندارد و این راه را به خوبی شناخته است و زمانی که در حقانیت خودمان تردید نداریم به قطع در بطلان طرف مقابل هم تردید نداریم.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه وقتی ما حق باشیم، طرف مقابل به طور حتم باطل است، تصریح کرد: طرف مقابل یعنی آمریکا، اروپا، منافقین یا هر کسی که آب به آسیاب آنان بریزند باطل هستند و در جریان باطل قرار دارد و در این تردیدی وجود ندارد
حجت الاسلام نکونام عنوان کرد: انسان وقتی با جبهه باطل روبرو می شود باید با باطل مبارزه کند و گردن باطل را بزند و ریشه باطل را بکند، زیرا انسان حق طلب در برابر باطل نمی تواند کوتاه بیاید و سازش کند.
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: باطل هرگز حرکتی نیست که انسان بخواهد با او کنار بیاید و دست از دین و مرام حق طلبانه خودش بردارد، بنابراین این هم یکی از امور روشنی است که نیاز به گفت و گو، تحلیل و این مسائل ندارد و این مسائل برای نیروهای نظامی و انتظامی ما به طور کامل روشن است.
حجت الاسلام نکونام با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: آن چه که در سال 96 اتفاق افتاد همانند فتنه هایی بود که ما یکی پس از دیگری در این 40 سال شاهد بودیم و چیز تازه و حرکت جدیدی نبود.
حجت الاسلام نکونام اظهار کرد: فتنه ها همیشه خنثی شده است و می شود اما یک شرط دارد و آن این که بصیرت، ایستادگی، ایمان، تقوای، خدامداری و در محور دین حرکت کردن و ولایت مداری ما کم رنگ نشود.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شرط خنثی شدن فتنه ها این است که ما با موسی زمان، ولی و پرچم دار حق طلب زمانمان باشیم، که به قطع دشمن سرش به سنگ می خورد.
نکونام گفت: همه فهیمده اند که در سایه این پرچم چقدر اعتلا و سربلندی نصیب ملت و انقلاب و چقدر پیروزی نصیب جهان اسلام و جامعه اسلامی شده و در مقابل دشمن روز به روز ضعیف تر شده است.
نماینده ولی فقیه در استان با تشکر از نیروهای انتظامی در مدیریت درست حوادث اخیر کشور عنوان کرد: اگر چه نیروی انتظامی در عرصه ها و حوادث گذشته نیز خوش درخشید، اما نیروی انتظامی در کل کشور در این مقطع نیز خیلی برجسته تر عمل کرد و مردم و مسئولان هم این معنا را خوب درک کردند و قدردانی کردند که مسئولان باید به شکل ویژه قدردان این تلاش ها و زحمات شما باشند.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از فرماندهان نمونه نیروی انتظامی استان قدردانی شد.
دریافت کننده : محمود رئیسی
2097

انتهای پیام /*

نظر شما