شناسهٔ خبر: 23682903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تراکتورسازی: سه ماه پرتلاطم در انتظار ماست

تبریز-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه برای موفقیت و به دست آوردن دل هواداران باید بیشتر تلاش کنیم، گفت: سه ماه بسیار پر تلاطم در انتظار ماست و می‌خواهم تمام بازیکنان در این مدت به‌ طور کامل در اختیار تیم باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ارطغرل ساغلام روز یکشنبه در مراسم معارفه و اولین تمرین خود با تراکتورسازی، افزود: در آینده قرار است بیشتر باهم باشیم و حرف‌های زیادی برای گفتم داشته باشیم و شاید بپرسید چرا من به تبریز آمدم؛ دوستان من شاهد هستند که از کشورهای قطر، عربستان و حوزه خلیج‌ فارس پیشنهادهایی داشتم اما ایران مثل کشور ترکیه فوتبال خیز است، در فوتبال اینجا هیجان، شادی، انتظارات و باور وجود دارد، به همین دلیل این تیم را انتخاب کردم.
وی اظهار کرد: تراکتورسازی پتانسیل بزرگی است و به شما اعتمادی وجود دارد تا برای این تیم افتخارآفرینی کنید، همه این گزینه‌ها برای کادر فنی امتیاز بزرگی محسوب می‌شود و در کنار آن انتظارات، مسئولیت‌هایی برای ما وجود دارد.
ساغلام با اشاره به یکی از دیدارهای اخیر تیم تراکتورسازی، گفت: من در این بازی‌ کودکی را دیدم که در قسمت تماشاگران گریه می‌ کرد، قلبم از این اتفاق درد گرفت، چون من کودکان را خیلی دوست دارم و اصلا' نمی‌خواهم ناراحتی آنها را بار دیگر ببینم، انشاالله دیگر این کودکان را گریان نبینیم و خنده را بر لبان آن‌ها بیاوریم.
وی ادامه داد: وضعیت فعلی تیم ما مشخص است و به‌ طور حتم شما هم از شرایط فعلی راضی نیستید و هر طور که شده باید از این شرایط بحرانی خارج شویم، من به همه شما ایمان‌ دارم و زمان زیادی نداریم، چون روز جمعه باید نخستین بازی خودمان را انجام دهیم.
ساغلام با بیان اینکه شما هنوز 50 درصد از قابلیت‌های خودتان را استفاده نمی ‌کنید، یادآور شد: از این‌ پس باید یکسری کارهایی را با هم انجام دهیم، اول‌ ازهمه اینکه باید یک خانواده باشیم، همدیگر را دوست داشته باشیم، با یکدیگر با احترام حرف بزنیم و به یکدیگر کمک کنیم.
وی گفت: باور کنید که از این لحظه باید باهم زندگی کنیم، منیت ها را از میان برداریم و ما باشیم، اگر به یکدیگر کمک کنیم و در کنار هم باشیم خواهیم دید که می‌توانیم از وضعیت فعلی خارج شویم و روزهای بهتری برای تیم مان ایجاد کنیم.
سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی افزود: از این به بعد باید با نیت خوب کارهایمان را شروع کنیم و با نیت خوب تا آخرین لحظه بجنگیم و معتقدم خدا هم به چنین تیمی که نیت خوبی داشته باشد، کمک می‌کند.
ساغلام ادامه داد: روز جمعه دوران پرتلاطم ما آغاز می‌ شود و سه ماه طول خواهد کشید که در این مدت 16 بازی خواهیم داشت، باید از روزهای پرفراز و نشیبی عبور کنیم.
وی اضافه کرد: ما از گذشته قرار است درس بگیریم و در آینده از آن استفاده کنیم، پس ‌از اینکه از این تجربیات به نحو احسن استفاده کردیم باید خاطرات تلخ گذشته را کنار بگذاریم و با امیدواری به آینده بنگریم.
سرمربی اسبق تیم های ملی ترکیه و بشیکتاش گفت: همه شما برادران من هستید و حتی در بین شما بازیکنانی هستند که همسن پسر من هستند، می‌خواهم همه بدانید هر کسی که خوب بوده و برای تیم مفید باشد در کنار ما خواهد ماند، چون ما به تراکتور آمده ایم تا مفید واقع شویم.
ساغلام با اشاره به استقبال پرشور هواداران از وی، گفت: به‌ عنوان کسی که مسئولیت دارم و از طرف مدیرعامل انتخاب شدم، دیدم که در فرودگاه تبریز هزاران نفر به پیشواز ما آمده بودند؛ آنها چه خواسته‌ای از ما داشتند؟ انتظار داشتند که سرمربی آمده وضعیت تیم ما را بهبود ببخشد تا شرایط بهتری تجربه کنیم و خنده بر لب‌های کودکان ما نقش ببندد.
به گزارش ایرنا، سرمربی جدید تراکتورسازی امروز دستیاران خود را معرفی کرد که بر این اساس عزیز گوکان جیلانی به عنوان دستیار اول، اوتکی یوروک اوغلی بدن‌ساز، اوزتورک تانری بیلیر مربی دروازه‌بان و شاهین اویسال آنالیزور این سرمربی خواهند بود.
تیم فوتبال تراکتورسازی هم اکنون با 21 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد و روز جمعه شش بهمن جاری از هفته بیست و یکم لیگ برتر مهمان تیم سیاه جامگان مشهد خواهد بود.
خبرنگار: مهدی آب بسته ** تنظیم: مرتضائی**انتشار: عزیزی راد
/3038/ 9853/518

انتهای پیام /*

نظر شما