شناسهٔ خبر: 23682258 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

رونالدو، ایفون و دیگر هیچ!

مهاجم رئال مادرید در شب جشنواره گل تیمش در سانتیاگو برنابئو شب عجیبی را سپری کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس، رئال مادرید یکشنبه شب در هفته بیستم لالیگا هفت بر یک دپورتیوو لاکرونیا را در سانتیاگو برنابئو شکست داد و دوباره به رتبه چهارم جدول صعود کرد.

در این دیدار گرت بیل، کریستیانو رونالدو و ناچو دبل کردند و لوکا مودریچ نیز گلزنی کرد. با وجود درخشش بیل در این بازی مرد اول این دیدار رونالدو بود. مهاجم پرتغالی تصاویر ناخوشایندی از خود برجای گذاشت. ستاره مادرید که آمار بدی در گلزنی این فصل لالیگا داشته است فرصت‌های زیادی را مقابل دپورتیوو از دست داد. او پس از گل زیبای بیل خوشحالی نکرد. در حالی که بازیکنان تیم و هواداران مادرید از گل فوق العاده مهاجم ولزی به وجد آمده بودند و خوشحالی می کردند رونالدو در حال اعتراض به داور بود. او معتقد بود در محوطه جریمه روی او خطا شده است.

مهاجم عصبانی و ناراضی مادرید در نیمه دوم چند فرصت گل را از دست داد اما در نهایت توانست در دقیقه 78 گلزنی کند. او حتی پس از گلزنی خودش نیز خوشحالی نکرد! دقایقی بعد ستاره پرتغالی گل ششم تیمش را به ثمر رساند و توانست دبل کند اما این بار نیز خوشحالی نکرد چون بر زمین افتاده بود. او هنگام ضربه سر به شدت آسیب دید و از ناحیه ابرو دچار خونریزی شد. مهاجم مادرید دقایقی بعد از روی زمین بلند شد و از کادر پزشکی خواست تا برای بررسی میزان آسیب دیدگی‌اش یک موبایل به او بدهند. این درخواست باعث شد تصویر زیر به ثبت برسد.

در نهایت شب عجیب ستاره پرتغالی با این تصویر ناخوشایند به پایان رسید.

 

نظر شما