شناسهٔ خبر: 23681892 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان البرز:

مجموعه شورای شهر کرج مقابل یکدیگر قرار نگیرند

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مجموعه شورای اسلامی شهر کرج باید به صورت گروهی و با تضارب آرای صحیح اقدامات خود را پیش ببرند و در مقابل یکدیگر قرار نگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی در بازدیدی سرزده با حضور در صحن علنی شورای شهر کرج که صبح یکشنبه انجام شد، با اشاره به اینکه دوران مسئولیت کوتاه و فرصت انجام خدمت به مردم کم است، اظهار کرد: این فرصت به سرعت از ما گرفته می شود، باید سوار بر مسئولیت باشیم و نباید مسئولیت ما را با خود ببرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه نباید دنبال سیاسی کاری باشیم، اما انجام کار سیاسی پسندیده است، گفت: اگر کسی توفیق به انجام عمل خیر پیدا کرد باید آن را توفیق الهی بداند.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه اگر در مسیر خدمت رسانی به مردم توجه بیشتری داشته باشیم مورد الطاف الهی قرار می گیریم، خاطرنشان کرد: ورود و خروج به هر کار، حرفه و مسؤولیتی باید همراه با صداقت باشد و نباید اجازه داد مردم در جامعه نا امید شوند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی همدانی با اشاره به اینکه جلوه دادن نا کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف دشمنان است از این رو باید با خدمت درست این نقشه شوم نقش بر آب شود، افزود: استان البرز از زیر ساخت های لازم برخوردار نیست.

وی با اعلام اینکه دستگاه های اجرایی استان البرز از نظر سازه ای با مشکل مواجه هستند، بدون شک تضارب آرا در بخش های مختلف لازمه هر کاری است، گفت: تذکر، یادآوری و بیان ایرادات در فضای دوستانه برای بهبود شرایط الزامی است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر لزوم همکاری همگانی، بیان کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر کرج باید به صورت گروهی و با تضارب آرای صحیح اقدامات خود را پیش ببرند و در مقابل یکدیگر قرار نگیرند، باید به این امر نیز تاکید کرد که بایستی بودجه در مسیر تامین و افزایش سرمایه به کار برده شود.

وی با اشاره به اینکه ملاک بنده کارایی افراد است اگر شهردار اقدامی در جهت حمایت شورا انجام می دهد باید مورد توحه قرار گیرد، اجرای طرح محله محوری از سوی شهردار اقدام‌پسندیده ای است، افزود: باید به مسأله مسجد توجه جدی صورت گیرد، مساجد اغلب سازه های با دوامی هستند که در صورت وقوع حوادث می توان از این ظرفیت استفاده کرد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: مهر

برچسب‌ها:

نظر شما