شناسهٔ خبر: 23681848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

یک روز در کما بودن یک جوان و یک شهر؛

اغتشاشگران به مردم عادی و اموال شخصی مردم هم رحم نکردند/ گلوله اغتشاشگران در شکمم مانند خوشه ای باز شد و خون فواره زد

به یک باره سر و صدای تیراندازی ها به هوا برخاست و متوجه نشدم، کی و چگونه تیری به شکم من اصابت کرد و آن گونه که گفتند همانند خوشه ای در شکم من باز شد و خون فواره زد و غرق در خون شدم، دنیا دور سرم چرخید، نمی دانم چه کسی یا کسانی مرا به بیمارستان رساندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ دهم دی ماه سال جاری، دقیقاً یکشنبه روزی همانند امروز، به فاصله چند ساعت شهر تویسرکان را هوای ابری و سردی فرا گرفت آن هم با حضور اغتشاشگران و آشوب طلبان، مردمی که قرار بود تنها مطالباتشان را بیان کنند به یک باره با تعدادی از اراذل و اوباش و به ویژه اغتشاشگرانی که نقاب بر چهره بودند، روبرو شدند، شعارها هم در ابتدا عادی بود، اما کم کم از خطوط قرمز گذشت، شعارهایی که ناموس ها را نشانه گرفته بود، به گفته مردم عده ای بی دین و از خدا بی خبر، نه تنها دست به تونفا باتوم، قمه و چوب به مأموران امنیتی حمله می کردند، بلکه با سلاح های گرم همچون اسلحه شکاری و کلت به مردم حمله ور شدند، آن روز اغتشاشگران که معاندین نظام تغذیه می شدند، شاید برای سلاخی مردمی بی گناه آمدند که روحشان از این نقشه شوم خبر نداشت.

اغتشاشگران در مسیرشان به هیچ چیز رحم نمی کردند، حتی گردوهای گردو فروشی را که دست فروش بود بر زمین ریخته و سینی اش را به آسمان پرتاب کردند، سنگ هم دست شان بود، آنان اموال و اماکن عمومی را آتش می زدند و یا شیشه های آنان را می شکستند، به مردم هم که رحم نکردند، حداقل شیشه های چهار مغازه را با سنگ تخریب و برای ضربه رساندن بیشتر با چوب و چماق تک تک شیشه های مغازه های شخصی مردم را شکستند، مغازه هایی که حتی صاحبانش به سختی کرایه آن را پرداخت می کنند تا لقمه نانی برای زن و فرزندانشان تأمین کنند.

اغتشاشگران مانند دزدان نقاب بر چهره زده بودند

تا روزها ماجرای آن یکشنبه سیاه، بازار را کساد کرد، اغتشاشگران بی تردید از مردم نبودند، چرا که مردم از مردم نمی ترسند و مانند دزدان نقاب بر چهره نمی زنند.

در این میان مردم عادی بسیاری بودند که با چوب و چماق و قمه و حتی اسلحه اغتشاشگران مجروح شدند.

در این بین به سراغ جوانی می رویم که در روزی که در تویسرکان به واسطه اغتشاشگران مردمش در شُک فرو رفته و گویا به کما رفتند، او نیز مجروح شد و از شدت جراحت بر اثر گلوله اغتشاشگران به کما رفت.

افرادی که در آنجا مشغول به کار هستند کسب درآمدشان را کساد کردند، چه کسی باید خسارت این مردم را بدهد؟ آنان که مانند دزدان نقاب زده بودند. 

در یک چشم بر هم زدن تویسرکان آرام ناآرام شد!
 
این جوان مجروح می گوید در آن یکشنبه ای که با حضور اغتشاشگران به یکشنبه سیاه تویسرکانی ها تبدیل شد، من برای حضور در در کلاس انجمن سینمای جوان رفته بودم که با شروع اغتشاشات کلاس سریعاً تعطیل شد و ما برای رفتن به منزل سریع حرکت کردیم، اوضاع هر لحظه بدتر و جمعیت هر لحظه بیشتر می شد، در این بین تعداد افراد نقاب بر چهره هم بیشتر، شاید کمتر کسی تصور می کرد تویسرکانی با آن همه آرامش و امنیت، در یک چند ساعتی به یک باره این گونه شود، تویسرکانی ها اهل قمه به دست گرفتن و شاخ و شانه کشیدن این گونه برای همشهریان خود نبودند و نیستند. 

آشوب طلبان مسلح به سلاح گرم بودند

وی ادامه داد: در این بین اسلحه ای را هم در دستان یکی از آنان دیدم، آشوب طلبان کمتر از یکدیگر جدا می شدند و هر جا و هر مکانی می رسیدند یا شیشه های اماکن مختلف را می شکستند و یا علاوه بر تخریب اموال و اماکن عمومی حتی به تعدادی از مغازه ها و مغازه داران که تنها منبع درآمدشان از همان مغازه داری بود، حمله ور می شدند.

گلوله اغتشاشگران در شکمم مانند خوشه ای باز شد و خون فواره زد

این جوان تویسرکانی افزود: به یک باره سر و صدای تیراندازی ها به هوا برخاست و متوجه نشدم، کی و چگونه تیری به شکم من اصابت کرد و آن گونه که گفتند همانند خوشه ای در شکم من باز شد و خون فواره زد و غرق در خون شدم، دنیا دور سرم چرخید، نمی دانم چه کسی یا کسانی مرا به بیمارستان رساندند.

وی عنوان کرد: در بیمارستان و به ویژه اورژانس هم اوضاع و احوال خوبی نبود، آنجا مملو از مردمی بود که از سوی اغتشاشگران با قمه و یا باتوم زخمی شده بودند، نمی دانم چند نفر همچون من توسط اصابت گلوله آن آشوب طلبان مجروح شدند، اما به نظر آخرین فردی بودم که در بیمارستان تویسرکان مورد عمل جراحی قرار گرفتم، بعد از عمل مرا بلافاصله به دلیل اوضاع نامساعدم به همدان انتقال دادند.

پزشکان از زنده بودنم قطع امید کردند

این جوان مضروب شده توسط اغتشاشگران افزود: در همدان نیز عمل جراحی دیگری بر روی من انجام دادند و یک روز به کما رفتم، از اطرافیانم شنیدم که شرایطم به گونه ای شده بود، که حتی پزشکان هم از زنده بودنم قطع امید کردند، با این وجود به لطف خدا زنده ماندم.

وی اظهار کرد: تویسرکانی ها هرگز روحیه ای ناجوانمردانه ندارند که نقاب بر چهره شوند و به سمت همشهریان خود تیراندازی کنند، آنان مردمی خونگرم و نجیب هستند که آن روز در کمایی فرو رفتند که منافقین و عوامل آنان برایشان برنامه ریزی کرده بودند.

مردم همه جوره از انقلابشان حمایت می کنند

این جوان تویسرکانی که حالا، این روزها حال و روزش مساعدتر شده است، تأکید کرد: دشمنان نظام بدانند مردم هیچ گاه از انقلاب و نظامشان دست بر نمی دارند حتی اگر در این راه جان و مال خود را هم از دست بدهند.

وی با تأکید بر اینکه مردم همه جوره پای انقلابشان ایستاده اند، گفت: انقلاب اسلامی ایران، یک شبه به پیروزی ننشتسته است که منافقین و آل سعود که عروسک خیمه شب بازی مستکبران هستند بتوانند رخنه ای در آن ایجاد کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما