شناسهٔ خبر: 23681768 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۰ میلیون تومان وام اشتغال خانگی به هنرمندان قمی پرداخت می‌شود

R7854/P1377/S6,62/CT11

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: میزان تسهیلاتی که برای اشتغال خانگی در رسته هنری در نظر گرفته‌شده ۱۰ میلیون تومان است که می‌تواند برای آغاز فعالیت‌های هنری گره‌گشای هنرمندان استان قم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید موسی حسینی کاشانی  عصر امروز در حاشیه کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: اعطای وام مشاغل خانگی ازجمله طرح‌های مهمی بوده که در استان قم به‌زودی عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به اعطای وام مشاغل خانگی در رسته هنر افزود: علاقه‌مندان و واجدان شرایط دریافت وام اشتغال خانگی در رسته هنر می‌توانند به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم مراجعه کرده و مقدمات دریافت وام‌های موردنظر را دریافت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با نام بردن از برخی از مهم‌ترین شاخه‌های رسته هنری در دریافت وام‌های اشتغال گفت: افراد هنرمند و علاقه‌مند فعالیت در زمینه‌های مختلف قرآنی و هنری می‌توانند با ارائه مدارک موردنظر وام‌های پیش‌بینی‌شده در این عرصه را دریافت و به اشتغال و فعالیت در زمینه‌های موردنظر در خانه بپردازند.

حسینی کاشانی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای از دیگر شاخه‌های رسته هنری تعریف‌شده برای دریافت وام اشتغال خانگی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر گرفته‌شده که متقاضیان افراد دارای مهارت و استعداد در فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای می‌توانند ظرفیت‌های خود را از این طریق در منازل خود تولید و به بازارهای موردنظر عرضه کنند.

وی سقف تسهیلات ارائه‌شده برای مشاغل خانگی در رسته هنری را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: میزان تسهیلاتی که برای اشتغال خانگی در رسته هنری در نظر گرفته‌شده 10 میلیون تومان است که می‌تواند برای آغاز فعالیت‌های هنری گره‌گشای هنرمندان استان قم باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم  با اشاره به برخی شرایط و ضوابط دریافت وام اشتغال خانگی در رسته هنری استان قم عنوان کرد: داوطلبانی که به‌عنوان پشتیبان مشاغل خانگی رسته اعلام‌شده درخواست داشته باشند می‌توانند تا سقف 5 نفر از تسهیلات تا سقف 15 میلیون جمعاً 75 میلیون تومان بهره‌مند شوند، با توجه به محدودیت اعتبار تسهیلات اولویت با کسانی است که زودتر درخواست ارائه کنند.

انتهای پیام/ش

نظر شما