شناسهٔ خبر: 23681671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شرکت 400 نفر در آزمون جامع حافظان قرآن نیروی انتظامی خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - مسئول دارالقرآن عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: بیش از 400 نفر از کارکنان، خانواده و بازنشستگان نیروی انتظامی استان در هشتمین آزمون جامع حافظان قرآن کریم این فرماندهی شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ابراهیم فلاحی روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه هشتمین آزمون جامع حافظان قرآن کریم کارکنان انتظامی شهرستان درمیان افزود: این آزمون از 30 دی ماه امسال در شهرستان های تابعه استان آغاز و تا پنجم بهمن ماه جاری ادامه دارد.
وی با بیان اینکه این آزمون در رشته های یک جزء، سه جزء، پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم در حال برگزاری است، اظهار کرذ: اختتامیه این آزمون روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه در بیرجند برگزار می شود.
سرپرست عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی درمیان هم گفت: در اجرای اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 20 میلیون حافظ در کشور فعالیت های قرآنی در اولویت نخست برنامه های عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی قرار گرفته است.
غلامحسین غفاری از ثبت نام بیش از 47 نفر در هشتمین آزمون جامع حافظان قرآن کریم نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد 42 نفر در آزمون شرکت که تعداد 32 نفر در آزمون امتیاز قبولی را کسب کردند.
وی اضافه کرد: 2 نفر داور زن و مرد دارای گواهینامه داوری مصوب از سازمان دارالقرآن کشور و سازمان تبلیغات اسلامی این آزمون را داوری کردند.
وی عنوان کرد: برای منتخبین امتیازات و هدایای نقدی ویژه و هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به نقش قرآن در ارتقای ظرفیت معنوی کارکنان ناجا افزود: انس با قرآن برکات زیادی را نصیب انسان می کند و بسیاری از آسیب ها را از بین می برد، ما باید شاکر باشیم که این کتاب بزرگ آسمانی را خداوند متعال برای هدایت مسلمانان به ما عطا فرموده است.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*6054
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: مریم پنجابی

انتهای پیام /*

نظر شما