شناسهٔ خبر: 23681205 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 حسيني دو بازيِ بعدي هم نيمکت‌نشين است

به نظر مي‌رسد نيمکت نشيني سيدحسين حسيني در استقلال حداقل براي دو بازي ديگر هم ادامه داشته باشد. وينفرد شفر در توجيه حضور سيدمهدي رحمتي در ترکيب استقلال در بازي با پديده مدعي شد که او دروازه‌بان استقلال در جام حذفي است و بايد در شرايط مسابقه قرار بگيرد تا بتواند براي بازي صنعت نفت آماده باشد. با اين اوصاف رحمتي احتمالا در بازي با پارس جم هم دروازه‌بان اصلي استقلال خواهد بود. آبي‎ها بعد از اين بازي بايد در آّبادان مقابل صنعت نفت قرار بگيرند و با اصول و اعتقادات شفر، نيمکت‌نشيني رحمتي قبل از اين بازي منطقي و عقلاني نيست. به همين دليل، قابل پيش‌بيني است که رحمتي در بازي با پارس جم در ليگ برتر و صنعت نفت در جام حذفي دروازه‌بان فيکس استقلال خواهد بود و حسيني حداقل 2 بازي آينده تيمش را بايد از روي نيمکت دنبال کند.

آرسنال با اوباميانگ به توافق نهايي رسيد

بر اساس گزارش‌هاي منتشرشده ستاره گابني زردپوشان وستفالن با آرسنال به توافق نهايي رسيده است.

هانس يواخيم واتسکه، مديرعامل دورتموند در واکنش به انتشار خبري مبني بر پيشنهاد 50 ميليون يورويي آرسنال به بوروسيا دورتموند بابت پي‌ير امريک اوباميانگ تأييد کرد که اين باشگاه آلماني پيشنهادي رسمي از جانب آرسنال دريافت کرده است.

اکنون خبر مي‌رسد که آرسنال با مهاجم گابني زردپوشان وستفالن به توافق نهايي رسيده و تنها منتظر موافقت باشگاه دورتموند براي نهايي کردن اين انتقال است. بر اساس گزارش‌هاي منتشرشده اين مهاجم 28 ساله که قراردادي تا سال 2021 با توپچي‌هاي لندن به امضا خواهد رساند، با دستمزد ساليانه‌ 10 ميليون يورويي در اين تيم خواهد بود.

انتظار مي‌رود بوروسيا دورتموند در ازاي دريافت 60 ميليون يورو مجوز جدايي اوباميانگ را صادر کند. اين مهاجم گابني که در سال 2013 از سن‌اتين فرانسه به دورتموند پيوست، اخيراً از سران باشگاه خواسته تا با جدايي‌اش موافقت کنند.

در صورت پيوستن اوباميانگ به آرسنال و از آنجايي که ملحق شدن هنريک مخيتاريان به جمع توپچي‌هاي لندن قريب‌الوقوع است، اين دو بازيکن که زماني در کنار هم در دورتموند بازي مي‌کردند، دوباره همبازي خواهند شد.

پي‌ير امريک تا کنون در 212 بازي از رقابت‌هاي مختلف براي دورتموند به ميدان رفته و 141 گل هم به ثمر رسانده است.

ماسکرانو در راه چين

ماسکرانو راهي ليگ چين خواهد شد.

مانوئل پيگريني سرمربي باشگاه هبي فورچون از انتقال قريب الوقوع ماسکرانو به اين تيم، خبر داده است. او در مصاحبه اخيرش پيرامون انتقال ماسکرانو چنين گفته است: بحث حضور او در اينجا مطرح است. او بازيکني است که بسيار به وي علاقه دارم ولي بايد ببينيم شرايط با بارسلونا چطور پيش مي رود. من بودم که براي اولين بار در ريورپلاته به ماسکرانو بازي دادم. او رهبري درون زمين است و فکر مي کنم در ليگ چين هم خوب کار خواهد کرد.

انتظار مي رود انتقال ماسکرانو به هبي فورچون تا دو هفته آينده نهايي شود. ماسکرانو سال 2010 ليورپول را ترک کرد و راهي بارسلونا شد و بيش از 300 بار پيراهن آبي و اناري ها را به تن کرده است.

حضور 12 کشور خارجي در کشتي فرنگي جام تختي

12 کشور خارجي در رقابت هاي بين المللي کشتي فرنگي جام تختي شرکت مي‌کنند.

سي و هشتمين دوره رقابت هاي بين المللي کشتي فرنگي جام تختي که به عنوان طرح سيستم رنکينگ اتحاديه جهاني کشتي نيز محسوب مي شود، روزهاي پنجم و ششم بهمن ماه جاري در بندر ماهشهر استان خوزستان برگزار مي شود.

تاکنون کشورهاي کوبا، فنلاند، روماني، اوکراين، تاجيکستان، آذربايجان، بلغارستان، ترکيه، قزاقستان، گرجستان، قرقيزستان و ايتاليا براي حضور در اين رقابت ها اعلام آمادگي کرده‌اند.

بشار دوشنبه در تهران، سه‌شنبه در تمرين سرخپوشان

بازيکن عراقي پرسپوليس امروز وارد تهران مي‌شود و از سه‌شنبه در تمرينات حضور خواهد داشت.

با توجه به عدم راهيابي تيم اميد عراق به مراحل بالاتر رقابت‌هاي آسيايي، بشار رسن به جمع سرخپوشان ملحق خواهد شد.

او قرار بود با توجه به بليت تهيه شده توسط فدراسيون فوتبال عراق، از بغداد به تهران سفر کند اما با اقدام باشگاه پرسپوليس ترتيبي داده شد که وي از دوحه راهي تهران شود. به اين ترتيب او امروز (دوشنبه) در تهران خواهد بود.

بشار رسن پس از ورود به تهران، استراحت خواهد داشت و از روز سه‌شنبه در تمرينات پرسپوليس حضور خواهد يافت.

نظر شما