شناسهٔ خبر: 23680890 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هیچ پروژه‌ای در دهه فجر دو بار افتتاح نشود

R41468/P1377/S6,57/CT11

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: نیازی نیست که پروژه‌های افتتاحی ما یک عدد رند باشد تا بخواهیم پروژه‌هایی که یک بار افتتاح شده را دوباره به بهره برداری برسانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی‌حسین حسین‌زاده در جلسه شورای هماهنگی دهه فجر خوزستان در سالن شهید رجایی استانداری اظهار داشت: در مراسمات دهه مبارک فجر چند تن از شهدای انقلاب اسلامی خوزستان دعوت شوند تا به صورت نمادین از آنها تجلیل شود.

وی در ادامه با تاکید براین نکته که هیچ پروژه‌ای دو بار افتتاح نشود، اضافه کرد: نیازی نیست که پروژه‌های افتتاحی ما یک عدد رند باشد تا بخواهیم پروژه‌هایی که یک بار افتتاح شده را دوباره به بهره برداری برسانیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در همین ارتباط توضیح داد: اگر این کار صورت بگیرد و حتی یک پروژه دو بار افتتاح شود کل مجموعه اقدامات انجام شده تحت الشعاع قرار می‌گیرد.

وی در ادامه سخنان خود بر حضور پر رنگ صدا و سیما برای انعکاس برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: همچنین باید نقش صنعت نفت در پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه‌ها دیده شود و حضور کارکنان این عرصه در صحنه‌های مختلف را بیان کنیم.

حسین‌زاده تصریح کرد: باید خاطرات خوبی که از بستن شیرهای نفت در زمان انقلاب وجود دارد بیان شود، همچنین نحوه آغاز به کار صنعت نفت به دستور امام خمینی(ره) را نیز بازگو کنیم.

وی در همین ارتباط توضیح داد: تیزری ساخته شود و با چند تن از کسانی که در حماسه صنعت نفت برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی حضور داشتند مصاحبه صورت بگیرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بر برگزاری جلسات کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: باید با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان جلسات جداگانه برگزار شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما