شناسهٔ خبر: 23680832 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رنجبرزاده در تشریح جزئیات نشست امروز هیأت رئیسه مجلس:

تأکید اعضا بر شفاف‌سازی مالیاتی/ درآمدهای نامرئی باید شفاف و مشمول مالیات شوند

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: اعضای هیأت رئیسه مجلس بر شفاف‌سازی در حوزه مالیات و مرئی ساختن درآمدهای نامرئی و اخذ مالیات از این بخش تأکید کردند.

صاحب‌خبر -

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع مالیات و شفاف‌سازی در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اعضای هیأت رئیسه بر این نکته تأکید داشتند که باید کسانی که درآمدهای نامرئی دارند و فعالیت آنها شفاف نیست باید شفافیت لازم در مورد آنها صورت گیرد و مالیات از این افراد اخذ شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت:‌در این جلسه همچنین موضوع فضای مجازی و بحث استفاده صحیح ما از این فضا در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارشی از مرکز ملی فضای مجازی نیز در این رابطه به اعضا ارائه شد.

رنجبرزاده در پایان خاطرنشان کرد:‌در این جلسه ضمن اشاره به درآمدهای شرکت فعال در این عرصه همچون تلگرام، گوگل و... بر ایجاد شبکه ملی اطلاعات در کشور تأکید و عنوان شد که قانون‌گذاری‌های لازم باید در این زمینه انجام شود و راهکارهای لازم برای استفاده صحیح از فضای مجازی در دستورکار قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما