شناسهٔ خبر: 23680742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

معاون توسعه منابع و پشتیبانی این اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در غرفه خبرگزاری ایپنا

معاون توسعه منابع و پشتیبانی این اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تحولی که در ورزش خوزستان بوجود آمده صرفا درصد بسیار پایینی از برنامه ریزی های اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان است.

صاحب‌خبر -

خادم علی تهذیبی در گفت و گو با خبرنگار ایپنا واحد خوزستان : در غرفه این خبرگزاری در محل دائمی نمایشگاه های بی المللی اهواز دایر است، اظهار کرد: در ابتدا از مجموعه خبرگزاری ایپنا در خوزستان که برای پوشش هر چه بهتر رویدادهای ورزشی تلاش می کنند، قدردانی می کنم.
وی افزود: خوشحال هستم شاهد برپایی چنین نمایشگاه تخصصی در خوزستان هستیم که خوشبختانه استقبال خوبی هم بصورت گرفته و با کیفیت خوبی دایر شده است، بدون شک برپایی چنین نمایشگاه های با کیفیت و برنامه ریزی شده ای، در جهت پیشبرد اهداف ورزش استان، بویژه اصلاح سبک زندگی و سالم زیستن مردم بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی این اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه ادره کل ورزش و جوانان استان و در راس آن مدیرکل جوان و پرتلاش آن، آقای حیدری که عملا شروع کار وی از بهمن سال ۹۵بود همزمان با دو رویداد بزرگ فراملی; مسابقات بین المللی وزنه برداری در اهواز و مسابقات کشتی در آبادان بود که یک امتحان بسیار خوبی برای وی بود و نشان داد عزم خود را از همان ابتدای انتصاب، برای با برنامه پیش رفتن و توسعه ورزش استان جزم کرده بود.

تهذیبی عنوان کرد: در بحث عمرانی به لحاظ تکمیل پروژه های نیمه تمام و بازسازی و تجهیز اماکن ورزشی، توانستیم اعتبارات خوبی را با درایت آقای حیدری بگیریم. این نکته بسیار حائز اهمیت است که سال مالی عمرانی ما از ابتدای مهرماه سال جاری بود و این، وقفه ای کوچک در انجام پروژه ها را باعث شد.
وی افزود: تحولی که همه در ورزش خوزستان می بینند صرفا درصد بسیار پایینی از برنامه ریزی های اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان است، انشالله در نیمه دوم سال آتی شکوفایی پروژه های عمرانی،افزایش زیرساخت ها و اماکن ورزشی بیشتر و با شکلی متفاوت را خواهیم داشت.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی این اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در پایان اظهار کرد: ما نمی توانیم رضایت همه را جلب کنیم، برخی درخواست ها منطقی است و باید انجام دهیم ولی برخی اوقات هم نمی توانیم انجام دهیم و این را هم بصورت شفاف می گوییم که ممکن است به دلیل کمبود اعتبار یا فضا باشد اما برخی اوقات با درخواست های غیرمنطقی مواجه می شویم و باید مخالفت کنیم و همین امر، موجب پویایی و شفاف بودن سیستم اداره کل ورزش استان شده است، انتظار داریم از جامعه ورزشی که خوشبختانه بسیار خوب هم ما را رصد می کنند این مسائل را لمس کنند، نیاز داریم، نیاز داریم فرصت ها و محدودیت های ما را هم بشناسند و با ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده خود کنار ما باشند.

نظر شما