شناسهٔ خبر: 23679791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل اموربانوان و خانواده قزوین:

خدمات مشاوره ای یکی از ضرورتهای زندگی امروزی است

قزوین - ایرنا - مشاوراستاندارومدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری قزوین برفعالیت موثرمراکز مشاوره تاکید کرد و گفت: خدمات مشاوره ای یکی از ضرورتهای زندگی امروزی است.

صاحب‌خبر -

‍ به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل اموربانوان وخانواده استانداری قزوین، معصومه مرادیان روز یکشنبه در دیداربا اعضاء مجمع زنان فرهیخته سازمان تبلیغات اسلامی افزود: مراکز مشاوره زمانی می توانند تأثیر گذارباشند که با مهارت خاص در راستای حل مشکل خانواده ها و کاهش طلاق گام های مؤثری بردارند.
وی خاطرنشان کرد: تلاش همگانی برای کاهش آسیبهای اجتماعی و تقویت مراکز مشاوره به منظور ارتقاء سطح سلامت خانواده ضروری است.
وی بیان کرد: هر اندازه خانواده ها در ارتباط با مسائل پیشگیری از آسیبهای اجتماعی توانمندی و مهارت بیشتری کسب کنند، آسیبهای اجتماعی به همان اندازه کاهش می یابد.
وی اظهار کرد: مأموریت اصلی مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و کاهش اثرات مخرب آسیبها درراستای رشد اجتماعی، شناختی، روانی و عاطفی جامعه است.
در این دیدار پیرامون راههای کاهش آسیبهای اجتماعی درحوزه خانواده وتقویت مراکزمشاوره به منظور ارتقاء سطح سلامت خانواده ها بحث و تبادل نظرشد.
مجمع زنان فرهیخته سازمان تبلیغات اسلامی قزوین از سال ۹۱ فعالیت خود را آغاز کرد و در سه سال اول به صورت رایگان خدمات مشاوره ای ارائه می کرد و در حال حاضر با هزینه ناچیزی این خدمات انجام می شود.
مشاوره های این مجمع در زمینه خانوادگی، تحصیلی، قبل و بعد ازدواج، مسائل اعتقادی و مذهبی انجام می شود.
تهیه و انتشار: علی حیدر شاه حسینی

انتهای پیام /*

نظر شما