شناسهٔ خبر: 23679735 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال ایران؛

پیروزی خونه به خونه و نساجی در روز بازگشت «آقای گل»

هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال ایران امروز با انجام هشت دیدار برگزار شد. بازی تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ایران‌جوان بوشهر به علت آلودگی هوا لغو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال ایران با انجام هشت دیدار برگزار شد. در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته تیم‌های بادران تهران و ملوان بندر انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بادران که می‌توانست با پیروزی در این دیدار فاصله‌اش را موقتا با صدر جدول به دو امتیاز برساند، ۲۸ امتیازی شد و با چهار امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول، در رده دوم باقی ماند. ملوان هم ۳۰ امیازی شد و در رده هفتم جدول باقی ماند.

گل‌های این بازی را مهرداد رضایی (۵۱) برای بادران و وحید حیدریه (۵۷) برای ملوان به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار مهم این هفته، نساجی مازندران توانست با نتیجه یک بر صفر از سد مهمان خود، آلومینیوم اراک بگذرد. شاگردان مهابادی با این سه امتیاز ۲۷ امتیازی شدند و در رده سوم جدول باقی ماندند.

گل نساجی را محمد عباس‌زاده، آقای گل فصل قبل لیگ دسته اول با یک حرکت آکروباتیک به ثمر رساند. عباس‌زاده پس از پایان فصل قبل رقابت‌های لیگ آزادگان به سایپا پیوسته بود اما در نیم‌فصل لیگ برتر از این تیم جدا شد و به نساجی بازگشت.

همچنین در یکی دیگر از بازی‌های حساس این هفته، تیم خونه به خونه بابل که به تازگی با دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی قراراد بسته، موفق شد با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم هفدهم جدول، صبای قم به پیروزی برسد و با ۳۵ امتیاز همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند. محمد قاسمی نژاد و سجاد عاشوری برای خونه به خونه و علی احمدی برای صبای قم گلزنی کردند.

بازی تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ایرانجوان بوشهر نیز به علت آلودگی هوا لغو شد.

نتایج دیگر بازی‌ها

ماشین سازی تبریز صفر - گل گهر سیرجان صفر

برق جدید شیراز ۳ – شهرداری ماهشهر ۴

گل‌ها: وحید جلالی‌نیا، حمید نوری و میلاد تاجی برای برق شیراز و خیرالله ویسی آرا، شروین بزرگ، فرشید پاداش و مهدی عبدی برای شهرداری ماهشهر

اکسین البرز یک - شهرداری تبریز صفر

گل: شاهین شفیعی

مس کرمان ۲ - راه آهن یک

گل‌ها: محمود مطلق‌زاده (۲۲) و شاهرخ غلام‌رضا پور (۱۰۳) پنالتی لحظات آخر بازی برای مس و امیرحسین طاهونی (۴۹) برای راه آهن

اعلام پنالتی برای مس باعث عصبانیت اعضای تیم راه‌آهن شد تا جایی که این تیم دقایقی زمین را ترک کرد.

مس رفسنجان ۲- فجرسپاسی یک

گل‌ها: سجاد حیدری (دو گل) برای مس

نظر شما