شناسهٔ خبر: 23679719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف بیش از 175 کیلوگرم تریاک در قاینات

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 175 کیلو و 300 گرم تریاک توسط ماموران انتظامی شهرستان قاینات خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس ، سردار مجید شجاع افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ، مأموران انتظامی قاینات از دپوی مقدار قابل توجهی مواد مخدر در این شهرستان مطلع شدند.
وی اضافه کرد: پس از بررسی های میدانی و شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر یاد شده از منزل متهم بدست آمد.
وی ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و سه متهم با تشکیل پرونده به دادگاه معرفی و با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.
سردار شجاع گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و شهروندان می توانند در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی 28 دی ماه اعلام کرد: از ابتدای سال 96 تاکنون 37 تن مواد مخدر در این استان کشف شد که در این ارتباط 58 باند انتقال مواد مخدر که عمدتا در مسیر های کویری فعالیت می کردند، شناسایی و منهدم شدند.
سردار شجاع با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در این استان بیش از متوسط کشوری است افزود: بیشترین کشفیات مواد مخدر از نوع تریاک بوده است.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7218 * 6054 خبرنگار - محمد امین زرگر * انتشار - مریم پنجابی

انتهای پیام /*

نظر شما