شناسهٔ خبر: 23679675 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفتاب یزد | لینک خبر

روی خط آفتاب

صاحب‌خبر - 1715-‌ای داد‌ای بیداد‌ای هوار از دست مسئولان بیمه خدمات درمانی. وقتی قادر به اداره این بیمه‌نامه نیستند چرا تعطیل نمی‌کنند تا بیمه شدگان فکری به حال خود کنند. برای دو شب بستری همسرم در بیمارستان مبلغ 4 میلیون هزینه کردم اما بیمه اعلام کرده برای دریافت مبلغ ناچیزی از آن 31/1/97 مراجعه کنم. خنده‌دار نیست؟ (22/10)
آفتاب یزد: فعلا پیام شما را در حد ادعا چاپ می‌کنیم. ‌ای کاش شماره تلفنی جهت پیگیری اعلام می‌نمودید.
2243- برگزاری روز دانشجو در تمام دانشگاه‌ها به طور بی‌سابقه‌ای در فضای علمی و فرهنگی برگزار شد کلیه سخنرانان اصولگرا و اصلاح طلب به دور از حاشیه‌سازی و رعایت خط قرمزها به بیان مطالب خود پرداختند. امیدواریم همیشه همینگونه باشد. (22/10)
0848- با هزینه‌هایی که سربار بودجه کشور گردیده آیا دولت توان انجام حتی کسری از وعده‌های خود نظیر ایجاد رفاه و اشتغال را برای جوانان دارد؟(23/10)
0859- زمان قطع تلگرام به گفته رئیس‌جمهور 100 هزار نفر بیکار می‌شوند و در صورت قطع یا کند شدن اینترنت ضرر و زیان زیادی به اقتصاد کشور وارد می‌شود. (23/10)
0847- احمدی‌نژاد سرمست از تحمیل خود به ملت، آنها را خس و خاشاک نامید. ملاحظه کنید جایگاه او کجاست. تریبون‌داری هم در همین چند روز اخیر لفظ نامناسبی را برای برخی معترضین به کار برده است. (23/10)
آفتاب یزد: البته ایشان ضمن تکریم مردم، حتی معترضین اعلام کردند آن لفظ را برای فتنه‌گران به کار برده‌اند.
1614- چرا بدقولی؟ حتماً برای بسیاری از خانواده‌ها این اتفاق افتاده که به دلیل نقص فنی در لوازم خانگی مانند آبگرمکن، بخاری و بسیاری موارد دیگر به ویژه شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه با مشکل مواجه می‌شوند و نیاز مبرم به تعمیرکار دارد، اما هر بار که برای تعمیر تماس گرفته یا مراجعه شود، تعمیرکارها زمانی را مشخص می‌کنند که فلان ساعت برای تعمیر مراجعه
می‌کنند، اما متاسفانه مردم با خلف وعده
آن‌ها مواجه می‌شوند. این موضوع
اولین بار نیست که برای ما یا بقیه اتفاق افتاده است، در صورت مواجهه با بدقولی تعمیرکاران باید چه کار کنیم؟ (27/10)
1711- هر روز در ایستگاه مترو شهید حقانی، طبقه زیرزمین، کارکنان عطرفروشی مقابل پله برقی می‌ایستند و با سماجت و با این که مسافران عجله دارند و می‌خواهند زودتر به ترن برسند، راه آنان را مسدود کرده و به مسافران زورکی تستر عطر می‌دهند یا از آنان دعوت به حضور در غرفه‌شان می‌کنند. این چه کاری است که انجام می‌دهند؟ غرفه عطر به راحتی برای مسافران قابل رویت است و مشتریانی که قصد خرید داشته باشند، مراجعه و خرید می‌کنند. از مسئولان شرکت بهره‌برداری مترو تقاضا داریم کارکنان عطرفروشی را توجیه کنند. (27/10)
1925- دانش آموزان در فصل‌های پاییز و زمستان قدرت یادگیری‌شان بیشتر است و نباید مسئولان کاری انجام دهند که به درس و آموزش و یادگیری‌شان لطمه وارد شود. این چه کاری است که با تصمیم‌های شخصی می‌خواهند تعطیلات زمستانی را مُد کنند؟! (27/10)
2318- عابران پرواز کنند؟ نادیده گرفتن تخلف‌های موتورسیکلت فروش‌های خیابان 17شهریور موجب شده هر روز بر تعداد موتورهای فروشی در پیاده روها
افزوده شود. چه دلیلی وجود دارد که
مغازه داران موتورهای فروشی را در پیاده رو که محل رفت و آمد عابران است می‌گذارند و به حقوق عابران پیاده تعرض می‌کنند؛ آیا عابران باید پرواز
کنند؟ (27/10)
۱۴۵۸- قدردانی؛ از مسئولان روزنامه آفتاب یزد به دلیل انعکاس نقطه نظرات هموطنان از اقصی نقاط کشور قدردانی می‌کنم. به سخنان بیهوده عده‌ای که به شما با ادبیات نامتعارف سخن می‌گویند و آن‌ها را چاپ می‌کنید، اهمیت ندهید. کار فرهنگی‌تان قابل تحسین است. (۲۷/۱۰)
۲۲۳۱- مجلس قرار است در مصوبه خود برای اصلاح قانون شوراها اصرار کند اما تاکنون سه بار مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته است. نمایندگان هم می‌خواهند این طرح را به مجمع تشخیص مصلحت بدهند که این کار هم بسیار زمان‌بر است. اما باید بررسی شود چه قدر بررسی این مصوبه زمان می‌برد؟ به گفته یکی از نمایندگان، قطعا زمان زیادی می‌برد و احتمال دارد بررسی این طرح به‌اندازه عمر فعلی شوراها طول بکشد. (۲۳/۱۰)
۱۷۵۹- موضوع جوان ۱۰ ساله‌ای که یک دفعه اسمش بر سر زبان‌ها افتاد و به عنوان نابغه و مخترع از تلویزیون و رسانه‌ها مطرح شد مرا به یاد دختری ۱۶ ساله‌انداخت که در زمان احمدی‌نژاد در آشپزخانه اختراع خاصی کرده بود. چگونه است یک مرتبه این مسائل مطرح می‌شود؟ (۲۳/۱۰)
۱۶۴۰- این صفحه ورزشی شما واقعا شاهکار است. فقط از فوتبال می‌نویسد آن هم در شرایطی که حاضر نیست یک جدول از لیگ برتر و وضعیت آن را چاپ کند آن وقت ما مجبور هستیم برویم یک روزنامه ورزشی دیگر بخریم. (۲۳/۱۰)
آفتاب یزد: با پیشنهاد شما مدت‌هاست بعد از بازی‌های لیگ برتر، جدول به چاپ می‌رسد.
۱۰۲۹- گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است. مشکلات بیکاری، فقر، گرانی، اختلاس‌ها و مصرف بودجه کشور در جاهایی که هیچ نفع اقتصادی برای مردم نداشته و از طرفی دیگر جولان اتومبیل‌های چند هزار پوندی آقازاده‌ها در خیابان‌ها و دست آخر جوانان کشور را آشغال خطاب کردن صحیح نمی‌باشد. (۲۳/۱۰)
آفتاب یزد: منظور گوینده توهین به جوانان نبوده، بلکه منظورشان عده‌ای اغتشاشگر بوده است که شاید بد بیان شده یا برداشت سوء شده است.
۱۰۰۵- صدا و سیما در رابطه با سالگرد حضرت آیت‌الله‌هاشمی یکی از سخنرانی‌های ایشان را پخش می‌کرد. کسی که سال‌ها مسئولیت داشت از اول انقلاب و شخصی موثر بوده. تمام دنیا به او احترام می‌گذاشتند. اما صدا و سیما در انعکاس اخبار مربوط به ایشان در سالگردشان چندان تصاویری را پخش نمی‌کرد. کاش یکی از خطبه‌های نمازجمعه ایشان را پخش می‌کردند. (۲۳/۱۰)
۱۶۵۴- آقای سیف پارسال در گفتگویی خبر از دلار۳۶۰۰ تومانی دادند اما کو؟ حالا در ۲۱ آذر ۹۶ اعلام کردند دلار از معاملات بانکی کشور حذف شده و کاربرد زیادی ندارد. این حرف درست نیست. ایشان با این کار به دلالان ارز میدان دادند. با این روش‌ها تورم را به گردن دیگران می‌اندازند. (۲۴/۱۰)
۱۶۵۱- باید بگویم موسسات مالی غیرمجاز متضرر نشدند بلکه پروارتر هم شده‌اند چرا مدیران آنها را دستگیر نمی‌کنند؟(۲۴/۱۰)
آفتاب یزد: روند قضایی پرونده موسسات غیرمجاز در حال طی شدن است.
۱۶۰۷- جنابی در روزنامه پیشنهادی در مورد روابط عمومی‌ها داده است. بنده اعتقاد دارم این روابط عمومی‌ها از یاد رفته‌اند. من نامه‌ای در مورد دو شب بستری شدن همسرم و چند میلیون تومان پرداخت هزینه برای وزارت بهداشت فرستادم اما دریغ از یک جواب. (۲۴/۱۰)
آفتاب یزد: پیام شما در حد ادعاست. اگر خواستار پیگیری بودید یک شماره تلفن با چند بار اعلان به ما ارائه می‌دادید. هدف‌تان را از این پیام‌ها درک نمی‌کنیم.
چرا دولت وقتی می‌داند که برنج‌های صنعتی وارداتی هندی و پاکستانی که در کارخانه‌های خارج تولید و ساخته می‌شوند و به صورت انبوه و با کشتی‌های باربری بزرگ وارد کشورمان می‌شوند، از مواد ناخالص، مصنوعی و به قول بعضی از اشخاص از مواد شیمیایی ساخته می‌شوند و برخی از آنها تا حدی سرطان زا هستند،باز هم اجازه واردات و مصرف به آنها داده می‌شود و برنج‌های خوب، مرغوب و طبیعی شمالی و خالص ایرانی، به علت گرانی ناخواسته اینطور مورد بی مهری و کم لطفی مسئولان و مردم ناآگاه قرار می‌گیرند؟! ..... محمود بلیغیان از اصفهان
...۰۹۱۳
باسلام، ما اگر همکاری داشته باشیم حالا که قرار است بنزین گران نشود می‌توانیم با صرفه جویی جدی در مصرف سوخت باعث افزایش درآمد دولت شویم تا جهت اشتغال و رونق اقتصادی هزینه کند. باور کنیم هر مشکلی با عزم ملی حل خواهد شد تصور کنید هر صاحب خودرویی در ماه فقط ده لیتر بنزین کمتر مصرف کند در جمع چه رقم کلانی خواهد شد.
...۰۹۱۶
ما چه ملتی هستیم که انتظار داریم همه مشکلات را دولت بر طرف کند. حالا که قرار نیست حامل‌های انرژی گران شود همه همت کنیم با صرفه‌جویی در مصرف کمک کنیم درآمدهای دولت افزایش یابد تا صرف اشتغال و رونق اقتصادی شده از طرفی به رفع آلودگی هوا هم کمک می‌شود باور کنید کار سختی نیست.
...۰۹۱۶
از برنامه پیش رو صداوسیما شبکه چهار پشتیبانی می‌کنیم این رسانه مهم و فراگیر کشور تازه دارد یواش یواش جذاب می‌شود و جذاب به شرطی که این برنامه‌ها را گسترش دهد و از همه نخبگان از هر طیف و جناح و جبهه برای بحث‌ها و میزگردها دعوت و از همه نظرات برای پیشرفت وگره گشایی‌های کشور استفاده شود.
...۰۹۱۲
اهمیت دادن به دردها و گرفتاری لطفی است که از انسانیت و صداقت برمی خیزد.
...۰۹۳۵
وقتی مدیران به مطالبات، دردها و رنجهای مردم بی اهمیت باشند و پشت گوش بیندازند، طبیعی است که مردم معترض شوند.
...۰۹۳۵
یکی از علل قتلها و خودکشی‌ها (فقر) است و فردای قیامت اختلاسگران باید نسبت به این مرگها پاسخگو باشند.
...۰۹۳۵
بازم سلام،چقدر حواس پرت شدید!!! امروز ۱۷دی در صفحه زندگی تیتر (تاثیر بوی بد دهان ...) با متن چاپ شده ارتباطی نداشت.!!!!
...۰۹۱۲
آفتاب یزد: از تذکر شما سپاسگزاریم از این بابت عذرخواهی می گردد.
به جای اینکه تمام اعتراض‌ها را اغتشاش تلقی کنیم به فکر رفع دردها و گرفتاری آنها باشیم تا به سوی اخلاق و معنویت منجر بشود. اگر صدای اعتراض‌ها را نشنویم کشور آسیب جدی خواهد دید و مسئولش هم مدیران نا کارآمد خواهند بود.
...۰۹۳۵
حضرت امام صادق(ع)می فرمایند: برترین عبادت، شناخت خدا و فروتنی در برابر اوست.
...۰۹۳۸
سلام امروز ۱۷دی (ادامه یادداشت دلایل تنش در روابط آمریکا و پاکستان) به صفحه چهار ارجاع داده شده،من که پیدا نکردم شما بگردید شاید من اشتباه کردم.!!!
...۰۹۱۲
آفتاب یزد: از این بابت عذرخواهی می شود روز بعد یادداشت مربوطه به صورت کامل چاپ شد.

نظر شما