شناسهٔ خبر: 23679668 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بسته اخبار حوادث / 1 بهمن

قتل مرد جوان با ضربات چاقو در مشیریه/ شلیک ناتمام به ماموران پلیس/ کشف جسد سوخته در چیتگر

خبرگزاری میزان- در بسته اخبار حوادث امشب ماجرای کشف اجساد چاقو خورده در مشیریه و سوخته در چیتگر و شلیک ناتمام اشرار به ماموران پلیس در کرمانشاه را می خوانیم.

صاحب‌خبر -

قتل مرد جوان با ضربات چاقو در مشیریه/ شلیک ناتمام به ماموران پلیس/ کشف جسد سوخته در چیتگربه گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،  در بسته اخبار حوادث امشب ماجرای کشف اجساد چاقو خورده در مشیریه و سوخته در چیتگر و شلیک ناتمام اشرار به ماموران پلیس در کرمانشاه را می خوانیم.

کشف جسد سوخته شده پسر جوان حوالی پارک چیتگر

تسنیم نوشت: جسد سوخته پسر جوانی شب گذشته حوالی پارک چیتگر کشف شد.

حدود ساعت 23 شب گذشته مأموران کلانتری 181 عوارضی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند جسد پسر جوانی در یک گودال حوالی پارک چیتگر کشف شده است.

 

دقایقی بعد از اعلام این خبر، بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در محل کشف جسد حاضر شدند.

 

تیم جنایی در محل کشف جسد با پیکر بی‌جان پسر نوزده ساله‌ای مواجه شدند که سوخته شده بود.

 

دوست متوفی که خبر کشف جسد متوفی را به پلیس اعلام کرده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: محل کشف جسد به نوعی پاتوق من و متوفی بود و هر چند وقت یک بار به اینجا می‌آمدیم، من دقایقی قبل با متوفی تماس گرفتم که او گفت در پاتوق است و از من خواست به اینجا بیایم که من آمدم اما خبری از او نبود، دقایقی بعد از گشت و گذار در اینجا با جسد سوخته شده دوستم مواجه شدم و پلیس را در جریان گذاشتم.

 

سرانجام با دستور بازپرس امور جنایی تهران جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

 

 

عوامل تیراندازی به سمت پلیس دستگیر شدند

میزان نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: عوامل تیر اندازی به سمت پلیس در شهرک آریاشهر دستگیر شدند.

                                                                                                                                                                                                                                                                                               

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

 

سرهنگ حسین براری گفت: روز گذشته ماموران یگان فوریت‌ها به یک دستگاه خودرو جک مشکوک و برای توقیف آن اقدام کردند، اما راننده خودرو بدون توجه به اخطار پلیس با سرعت سرسام آوری از محل متورای شد و سرنشینان خودرو به سمت ماموران تیراندازی کردند.

 

وی افزود: ماموران در نهایت با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی و موانع بازدارنده خودرو  را توقیف و چهار نفر را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ماموران در حال بررسی پرونده و مشخص شدن سوابق متهمان هستند، اظهارداشت: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

ربایش و آزار و اذیت چندین دانش‌آموز توسط راکب موتورسیکلت

تسنیم نوشت: مرد شیطان‌صفتی که چندین دانش‌آموز را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود، بازداشت شد.

مرد جوانی که با اغفال دانش‌آموزان آنها را به اطرف تهران برده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود، بازداشت شد.

 

این مرد جوان از مدتی قبل با حضور در مقابل مدارس پایتخت پسران دانش‌آموزانی که بین 10 تا 15 سال سن داشتند را اغفال کرده و آنها را مورد اذیت و آزار قرار داده بود.

 

شگرد این مرد شیطان‌صفت به نحوی بود که با مراجعه به دانش‌آموز مدعی می‌شد که یک گلدان را خریده و قصد دارد گلدان را به خانه مادربزرگ خود ببرد اما به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد و نیاز به کمک دارد.

 

این فرد در نهایت دانش‌آموزان را سوار بر موتورسیکلت یا خودروی پراید می‌کرده و آنها را به کانال آبی در حوالی تهران برده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و  در نهایت رها می‌کرد.

 

تاکنون پنج دانش‌آموز که توسط این شیطان‌صفت مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، از این متهم شکایت کرده‌اند.

 

این متهم در اظهارات اولیه با قبول آزار و اذیت این پنج دانش‌آموز مدعی شده که به دلیل اعتیاد به مواد مخدر و توهمات ناشی از آن دست به کار زده است.

 

این مرد شیطان‌صفت با دستور قاضی سهرابی؛ بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شده و تحقیقات از وی توسط مأموران اداره شانزدهم پلیس اگاهی پایتخت ادامه دارد.

 

له شدن پراید بعد از تصادف با کامیونت در بزرگراه ستاری

پرایدی که دو سرنشین داشت بعد از تصادف با کامیونت در بزرگراه شهید ستاری، متلاشی شد.

ساعت 16:05 دقیقه روز گذشته حادثه تصادف در بزرگراه شهید ستاری، ورودی بزرگراه شهید همت به سامانه 125 اعلام شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 55 این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

 

رضا وفایی؛ رئیس ایستگاه 55 آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید در مسیر جنوب به شمال بزرگراه ستاری در حال حرکت بود که به دلیل نامعلومی ناگهان در قسمت ورودی بزرگراه شهید همت شرق با یک دستگاه کامیونت خاور به شدت برخورد کرد.

 

وی افزود: بر اثر این حادثه سرنشینان خودروی پراید که دو زن بودند، مجروح شده و برای انجام درمانهای لازم تحویل عوامل اورژانس شدند.

 

رئیس ایستگاه 55 آتش‌نشانی تصریح کرد: به دنبال این حادثه آتش‌نشانان پس از قطع برق خودرو پراید و گذاشتن علائم هشداردهنده و ایمن کردن محل، از نشت بنزین خودرو جلوگیری کرده و سپس این وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.

 

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور در حال بررسی است.

 

کشته شدن مرد جوان با ضربه چاقو در مشیریه

تسنیم نوشت: مرد جوانی در حیاط یک ساختمان در مشیریه با ضربه چاقو به قتل رسید.

30 دقیقه از بامداد امروز گذشته بود که مأموران کلانتری 169 مشیریه در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند پسر جوانی در حیاط یک خانه سه طبقه در مشیریه به قتل رسیده است.

 

دقایقی بعد از اعلام این خبر بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شدند.

 

با حضور تیم جنایی در محل مشاهده شد مرد سی و نه ساله افغانستانی با ضربات چاقو از ناحیه گردن به قتل رسیده است.

 

در تحقیقات اولیه کارآگاهان سراغ مرد جوانی رفتند که پلیس را باخبر کرده بود که این مرد در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: همراه خانواده‌ام خارج از خانه بودم و زمانیکه به منزل بازگشتیم با جسد غرق در خون مرد جوان در حیاط خانه مواجه شدیم.

 

بررسی‌های تکمیلی حاکی از آن بود که مقتول در یک اتاقک داخل این ساختمان به تنهایی سکونت داشته و خیاط بوده است همچنین شواهد نشان داد که هیچ‌کدام از اهالی ساختمان متوجه درگیری یا وجود غریبه در ساختمان نشده‌اند.

 

سرانجام با دستور بازپرس ویژه قتل پایتخت جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی و بازداشت ضارب یا ضاربان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما