شناسهٔ خبر: 23679570 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ربيعي: اعضاي هيئت دولت از حادثه سانچي متأثر هستند

رئيس کميته ويژه رسيدگي به حادثه سانچي گفت: کسانيکه براي تأمين معاش خانواده و کمک به اقتصاد کشور به سفرهاي طولاني مي روند، اجرشان پيش خداوند محفوظ است.

صاحب‌خبر -

علي ربيعي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صداوسيما افزود: اعضاي دولت بخاطر افرادي که براي جامعه و اقتصاد کشورشان تلاش مي کردند و جان خود را از دست داده اند دلشکسته و متأثرند.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي ادامه داد: بعد از حادثه نفتکش سانچي دو کار مهم انجام شده است، اولين اينکه دو نماينده از سازمان بنادر و دريانوردي و شرکت ملي نفتکش به چين اعزام شده اند تا در حضور آنها جعبه سياه کشتي باز و رمزگشايي شود.

ربيعي همچنين گفت: دومين اقدامي که در اين زمينه صورت گرفته است، آماده سازي براي اعزام ربات هاي شناور به داخل کشتي سانچي است.

وي افزود: چيني ها قول داده اند به دليل اينکه نيروي انساني نمي تواند به داخل کشتي برود فعلاً با ربات وارد کشتي شوند و جستجوهاي لازم را انجام دهند، البته ربات ها دقيق تر هستند و ارزيابي بهتري به ما مي دهند تا بعداً بتوانيم درباره پيکرهاي عزيزانمان در کشتي تصميم گيري کنيم.

وزير تعاون کار و رفاه اجتماعي درباره ارزيابي از عملکرد کميته رسيدگي به حادثه گفت: هميشه ارزيابي عملکردها رضايت بخش نيست اما با توجه به محدوديت ها، مشکلات و دوري راه محل حادثه فکر مي کنم اقدامات صورت گرفته در مسير درستي بوده و حتي تا اندازه اي مي توانيم بگوييم خوب عمل کرديم.

mp4
<div id="video-display-embed-code_1812919" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2002657/1812919?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما