شناسهٔ خبر: 23679510 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در ششمین جلسه کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر مطرح شد؛

تاکید بر ساماندهی اقامه نماز ظهر ۲۲ بهمن‌ماه

خبرگزاری شبستان: در ششمین جلسه کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر، اعضای آن بر ساماندهی اقامه نماز ظهر ۲۲ بهمن‌ماه تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، ششمین جلسه کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه در محل سازمان بسیج مسجد و محلات برگزار شد.

 

اهم موارد مطرح شده در این جلسه عبارت بودند از: اعلام زمان مورد نیاز به منظور ارایه برنامه‌های اعضای این کمیته به شبکه قرآن و معارف سیما برای پخش در رسانه ملی، آمادگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برای تدوین مکتوباتی کاربردی برای ارائه در مصلی‌ها و جایگاه‌های اقامه نماز جمعه، تاکید بر پیگیری و نظارت بر اجرای مصوبات کمیته مساجد در کمیته‌های استانی و تاکید بر تعیین ائمه جماعات به منظور برگزاری نماز جماعات ظهر و عصر در روز 22 بهمن توسط دستگاه‌های متولی این امور.

 

همچنین برخی از پیشنهادات مطرح شده در این جلسه شامل برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در مصلی‌های نماز جمعه سراسر کشور، برگزاری برنامه‌های در نظر گرفته شده توسط این کمیته در مساجد غیر فعال برای فعال‌سازی آن‌ها، برگزاری مسابقه انشاءنویسی در مدارس کل کشور در راستای اهداف این کمیته و پوشش رسانه‌ای نماز ظهر 22 بهمن می‌شدند.

 

 

 

نظر شما