شناسهٔ خبر: 23679506 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ورود ماهانه يک ميليون گوشي تلفن همراه به شبکه مخابرات

رئيس اتحاديه دستگاه هاي مخابراتي و گوشي تلفن همراه از ورود ماهانه يک ميليون گوشي تلفن همراه به شبکه مخابرات خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدي محبي درگفتگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صداوسيما با اشاره به ادامه اجراي طرح رجيستري براي مقابله به عرضه گوشي قاچاق در کشور افزود: طبق آخرين آمار 14 هزار گوشي تلفن همراه قاچاق از شبکه سراسري خارج و آنتن آنها قطع شده است.

وي با اشاره به اينکه از اين تعداد 4 هزار گوشي از کشور خارج شده است گفت: تاکنون برند اپل از شبکه خارج شده است اما با پايان فرصت يک ماه گوشي هاي قاچاق که به شبکه سراسري متصل هستند؛ بر تعداد گوشي هاي خارج شده از شبکه افزوده مي شود.

رئيس اتحاديه دستگاه هاي مخابراتي و گوشي تلفن همراه اجراي طرح رجيستري را سبب کاهش چشمگير قاچاق گوشي دانست و ادامه داد: هم اکنون بازار گوشي تلفن همراه در آرامش است و تامين نياز بازار با مشکلي مواجه نيست.

محبي با اشاره به اينکه يکي از سه برند lg سامسونگ و هوآوي تا چند روز آينده وارد طرح رجيستري مي شود گفت: صاحبان واحدهاي صنفي از ورود قانوني گوشي هاي خود در اين برندها مطمئن شوند.

وي وجود گارانتي براي گوشي تلفن همراه نشان دهنده قانوني بودن آن است افزود:مصرف کنندگان مي توانند شکايات خود را در اين زمينه به شماره تماس 66763035 اعلام کنند و يابه محل اتحاديه به آدرس خيابان حافظ، پايين تر از جمهوري کوچه شهيد حسين حسني پلاک 18مراجعه کنند.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_1813004" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2002668/1813004?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما