شناسهٔ خبر: 23679494 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امیر حسن‌خانی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

بررسی گزارش اولیه آلودگی هوا در جلسه هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت:‌ گزارش اولیه آلودگی هوا در هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مورد بررسی قرار گرفت و بنا شد تا گزارشات آخرین اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌های مسئول نیز به گزارش ضمیمه و بعد در صحن کمیسیون مطرح شود.

صاحب‌خبر -

محمدرضا امیرحسن‌خانی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در این جلسه گزارش اولیه کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 در رابطه با آلودگی هوا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا گزارشی از آخرین اقدامات دستگاه‌های مسئول در این حوزه از آنها اخذ و به گزارش مذکور ضمیمه و بعد در صحن کمیسیون مطرح شود تا پس از جمع‌بندی و تصویب نهایی گزارش به صحن علنی مجلس ارسال شود.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: در گزارش اولیه کمیته اقتصادی همه قوانین مصوب مجلس و آیین‌نامه‌های اجرایی در حوزه آلودگی هوا آورده و عملکرد دستگاه‌های مسئول در این خصوص مورد ارزیابی قرار گرفته است.

امیرحسن‌خانی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلفی از جمله وزارتخانه‌های راه و کشور، سازمان محیط زیست و... در حوزه آلودگی هوا مسئولیت دارند که طبق گزارش اولیه کمیته اقتصادی کمیسیون هر یک از این دستگاه‌ها به بخشی از وظایف خود در این حوزه عمل نکرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما