شناسهٔ خبر: 23679420 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

براگا لحظه آخر بي خيال طارمي شد!

مهدي طارمي به الغرافه رفته و در ادامه فصل براي اين تيم توپ مي‌زند ولي حالا بعد از انتقال او خبر مي‌رسد قرار بوده اين بازيکن راهي تيم براگاي پرتغال شود و در آخرين لحظه اين انتقال منتفي شد.

صاحب‌خبر -

باشگاه براگا جزو مطرح‌ترين تيم‌هاي پرتغال است و در حال حاضر هم بعد از پورتو، اسپورتينگ ليسبون و بنفيکا در رده چهارم رقابت‌هاي ليگ اين کشور قرار دارد. شنيده مي‌شود در اين زمينه مذاکرات زيادي صورت گرفت و حتي رزومه او به طور کامل در اختيار مديرعامل باشگاه و سرمربي براگا قرار گرفت.

مذاکرات هم خوب پيش رفت و به اين باشگاه پيشنهاد شد با خريد طارمي، مي‌تواند بعد از جام جهاني‌ روسيه به سود خوبي برسد. حضور طارمي در براگا از دو جهت مي‌توانست سود داشته باشد؛ اول اينکه فيفا مبلغي را بابت اين بازيکن با باشگاه پرتغالي پرداخت مي‌کرد و دوم اينکه با عملکرد خوب طارمي در روسيه، براگا مي‌توانست براي فروش اين بازيکن پول خوبي به دست بياورد. کارلوس کي‌روش هم تمايل زيادي داشت طارمي راهي اروپا شود، مخصوصاً به کشوري برود که او متعلق به آن است. سرمربي تيم ملي اعتقاد داشت حضور طارمي در اروپا مي‌توانست قبل از جام جهاني‌ روسيه به آماده‌سازي اين بازيکن کمک زيادي کند ولي در نهايت باشگاه براگا اعلام کرد طارمي را نمي‌خواهد. اين باشگاه در آخرين جريان مذاکرات گفت خريد طارمي نمي‌تواند براي‌شان سودي داشته باشد و از طرفي اين بازيکن 4 ماه از ميادين به دور بوده و از کجا معلوم بتواند خواسته‌هاي سرمربي را برآورده کند؟ بدين ترتيب حضور طارمي در باشگاه براگا منتفي شد تا او راهي باشگاه الغرافه شود.

نظر شما