شناسهٔ خبر: 23679406 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

آجرلو: مي‌خواهيم با سائلام قهرمان ايران و آسيا شويم/ بايد کارمان را از مشهد و ديار امام رضا (ع) شروع کنيم

صاحب‌خبر -

 مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: تمام امور تيم را به سائلام سپردم چون با او مي‌خواهيم قهرمان ايران و آسيا شويممصطفي آجورلو در جلسه معارفه سرمربي جديد تيم به بازيکنان اظهار داشت: من از ساغلام فقط انتظارات فوتبالي دارم، حتي در جريان حضور در نماز جمعه به او نگفتم که با هم به آنجا برويم و اين اتفاق با علاقه و اشتياق و به درخواست خود او رخ داد كه من هم طبيعتا همراهى كردم. انتظارات من از او در چارچوب فوتبال خواهد بود و نه چيزى غير از اين.
به گزارش تراکتورکلاب، وي افزود: زندگي شخصي هرکسي به خودش مربوط است و قرارداد ما در چارچوب فوتبال خواهد بود. ما براي رسيدن به پيروزي دست به رفتارهاى غير اخلاقى نمي‌زنيم و معتقديم که بايد در زمين مسابقه به حقمان برسيم.
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي خاطرنشان کرد:ساغلام يعني سالم ازنظر فکري، ذهني و کاري. يک سرمربي سالم به تبريز آمده تا اين تيم را قهرمان کند و ما هم تمامي خواسته‌هايش را در اختيارش قرار مي‌دهيم تا بتواند تيم ما را قهرمان ايران و آسيا کند.
آجورلو خاطرنشان کرد: تمامي مديران و مربياني که تا امروز بودند براي ما محترم هستند و براي اين باشگاه زحمت کشيدند. حال ما بايد آينده‌اي خوب براي اين باشگاه رقم بزنيم تا براي هميشه در تاريخ اين باشگاه باقي بماند.
وي گفت: همه اعضاي تيم بايد با هم رفيق باشند و پرانرژي کارمان را دوباره آغاز کنيم و از شما مي‌خواهم اين تيم را روي پاي خودش نگه‌داريد. همان‌طور که امام علي (ع) فرمودند فرصت‌ها مثل ابر بهاري هستند، ما هم فرصت‌ها و امتيازات زيادي از دست داديم. بايد کارمان را از مشهد و ديار امام رضا (ع) شروع کنيم و تمامي امتيازات را به خودمان اختصاص مي‌دهيم.
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تأکيد کرد: ما يک تيم فوتبالي هستيم که ميليون‌ها مردم چشمشان به ماست. هرکسي من را مي‌بيند، مي‌گويد ممنونم که مربي بزرگي براي ما آورديد. تمامي امور تيم را به ساغلام سپردم چون با او مي‌خواهيم موفق شويم. ?? روز ديگر مي‌خواهيم در اولين بازي آسيايي الاهلي را شکست دهيم»،
آجورلو با ذکر اين نکته ادامه داد: بزرگ‌ترين انديشمندان معتقدند اگر خودت اعتقاد نداشته باشي نمي‌تواني کاري را انجام دهي و بايد به آن باور داشته باشي. من به خداي خودم، سرمربي و شما باور دارم.
وي در پايان گفت: مي‌خواهم به ساغلام و دستيارانش بگويم که من به اين تيم و اين جوان‌ها اعتقاددارم و مي‌دانم که ما را به اهدافمان خواهند رساند. ما براي اينکه به مردم اين اعتماد را بدهيم که تيم قبلي نيستيم بايد فوتبالي زيبا، تکنيکي و پر گل انجام دهيم تا باور کنند که متحول شديم.

نظر شما