شناسهٔ خبر: 23679121 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همدانی: آقایان برای ناکامی استقلال میزگرد تشکیل دادند/آغاز حسادت ها

تهران- ایرنا- «ستار همدانی» عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تهران، گفت: از هواداران خوب استقلال می خواهم اسیر میزگردی که برخی آقایان برای ایجاد مشکلات در استقلال تشکیل داده اند، نشوند و به آرام شدن جو تیم کمک کنند.

صاحب‌خبر -

همدانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص افت استقلال در هفته های اخیر لیگ برتر، گفت: استقلال بعد از حضور «وینفرد شفر» و با وجود عدم شناخت این سرمربی نسبت به فوتبال ایران در کمترین زمان ممکن شرایط بسیار خوبی پیدا کرد و بعد از 10 هفته موفقیت در سه بازی اخیر از نظر نتیجه گیری کمی افت کرده است که آنهم دلایل خاص خودش را دارد.
وی با اشاره به مشکلات استقلال در هفته های اخیر، ادامه داد: استقلال زمانی که در پایین جدول بود با سنگ اندازی مواجه نمی شد، اما وقتی موتور این تیم به حرکت درآمد حسادت ها آغاز شد و همه شروع به سنگ اندازی کردند که اوج آن در محرومیت «سرور جباروف» بود.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تهران، گفت: استقلال در هفته های اخیر به خاطر جور نبودن جنسش در زمین نتیجه لازم را نگرفته است، اما اطمینان دارم با تکمیل شدن تیم بار دیگر پیروزی های استقلال آغاز می شود.
وی تصریح کرد: باید قبول کنیم بازی های دشوار استقلال باقی مانده و امیدوارم در این مدت حاشیه های تیم از سوی مدیریت باشگاه کنترل شود تا همچنان با موفقیت کار را دنبال کنیم.
پیشکسوت باشگاه استقلال در رابطه با ضعف خط حمله این تیم، اظهار کرد: قبول دارم خط حمله استقلال به هماهنگی لازم نرسیده است، اما باید به شفر حق بدهیم زیرا او تیم را نبسته و زمان می برد تا بازیکنان مد نظر خود را اضافه کند.
وی افزود: استقلال نیاز به یک مهاجم تمام کننده و حرفه ای دارد و در کنار این مساله از هواداران می خواهم که مراقب باشند و اسیر میزگردی که برخی آقایان برای ایجاد مشکلات بیشتر تشکیل داده اند نشوند و از بازیکنان و کادرفنی خود حمایت کند.
همدانی خاطرنشان کرد: کار زیبای «علی قربانی» در بازی با سایپا و قرار دادن خود در موقعیت گل برای من پیشکسوت از خراب کردن آن توپ با ارزش تر بود و اگر قرار بود قربانی آن حرکت زیبای خود را به گل هم تبدیل کند که باید در لالیگا بازی می کرد. متاسفانه در آن بازی اتفاقاتی رخ داد که زیبا نبود و به اعتقاد من هواداران باید از بازیکنان خود حمایت تا آنها ضعف های خود را برطرف کنند و به شرایط آرمانی برسند.
وی با تمجید از شفر در بازی دادن به «سید مهدی رحمتی»، ادامه داد: یکی از اتفاقاتی که باعث شد من به شفر نمره قبولی بدهم و به هوش این مربی ایمان بیاورم بازی کردن رحمتی بود. او با این تصمیم خود با یک تیر دو نشان زد و فضای غرور حسینی بعد از حضور در برنامه تلویزیونی را که در گذشته به تیم های دیگر هم آسیب رسانده را کنترل و در کنار این مساله به رحمتی هم فرصت مجددی داد تا بتواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تهران در خصوص اینکه آیا باید قرارداد شفر تمدید شود، گفت: شفر تا اینجای کار خوب عمل کرده و باید بازی های آینده به خصوص لیگ قهرمانان آسیا را هم مشاهده کنیم و اگر شرایط به این شکل ماند باید قرارداد این مربی تمدید شود.
وی در خصوص تشکیل جلسات کمیته فنی، اظهار کرد: کمیته فنی جلسه خود را پشت سر گذاشته و بسیار جلسه خوبی بود، اما من صحبت های امروز خود را به عنوان یک پیشکسوت انجام دادم. در جلسه کمیته فنی «سید رضا افتخاری» را مدیر بسیار قوی دیدم و مطمئن هستم او با حضور هیات مدیره خوب خود می تواند شرایط تیم را در آینده بسیار بهتر کند.
همدانی تصریح کرد: یکی از اتفاقات بسیار مهم در دوره مدیریت افتخاری پرداخت بدهی ها است که واقعا امیدوارم زحمات این عزیزان که اصلا هم اهل مصاحبه نیستند، بیشتر دیده شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **9118**1368
خبرنگار: سید جواد بشیری** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما