شناسهٔ خبر: 23678322 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

تفاهم‌نامه‌ برپایی بخش «تجلی اراده ملی» توسط منطقه آزاد اروند امضا شد

تفاهم‌نامه‌ برپایی بخش «تجلی اراده ملی» توسط منطقه آزاد اروند با حضور ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره و همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند به امضا رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارششمانیوز: به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، جلسه امضای تفاهم‌نامه بخش «تجلی اراده ملی» صبح امروز در ستاد برپایی جشنواره با حضور ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره سی‌وششمین جشنواره فجر، همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و مهدی قربان‌پور مدیر بخش تجلی اراده ملی برگزار شد.

در این جلسه، تفاهم‌نامه‌ای میان دبیر جشنواره و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند جهت برپایی بخش تجلی اراده ملی در آبادان و خرمشهر امضا شد.

بر اساس این گزارش، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند بعد از پایان جشنواره فیلم فجر میزبان سینماگران و داوران بخش تجلی اراده ملی خواهد بود. این مراسم عصر سوم اسفند ماه در آبادان برگزار خواهد شد.

با توجه به اثر بخشی و فرهنگ سازی سینمابرای جامعه ایرانی و از آنجا که تنوع موضوعی در آثار سینمایی می‌تواند بستر جدیدی را برای فعالیت سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی ترسیم کند، پس از سه سال بخش ویژه‌ای با عنوان «تجلی اراده ملی» با مشارکت سازمان‌های دولتی و غیردولتی در جشنواره سی و ششم فیلم فجر برگزار می‌شود.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن 1396 به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.


نظر شما