شناسهٔ خبر: 23677506 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

مهلت ارسال آثار به جشنواره حرکت تمدید شد

تهران (پانا) - مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره حرکت به مدت 5 روز تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی دومین جشنواره حرکت، با توجه به حجم بالای ارسال آثار به دبیرخانه جشنوراه حرکت و به خاطر رعایت حال هنرمندان که به خاطر برخی مشکلات در اینترنت کشورر طی هفته‌های گذشته، مهلت ارسال آثار به سایت این جشنواره به مدت 5 روز تمدید شد.
 
تاکنون نزدیک به 1500 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است و هنرمندان باز هم از این جشنواره مانند دروه قبل حمایت کردند و به همین خاطر مهلت ارسال آثار به جشنواره به مدت 5 روز تمدید شد و هنرمندان می‌توانند تا 5 بهمن آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.Artikco.ir   بارگذاری کنند. سایت جشنواره چهارشنبه ساعت 12 بسته خواهد شد.
 
سیف‌الله صمدیان، علیرضا کریمی‌صارمی و آرمان استپانیان داوران بخش عکس، سید مسعود شجاعی‌ طباطبایی، بهرام عظیمی و جمال رحمتی به عنوان داوران بخش کاریکاتور دومین دوره جشنواره هنری ایران خودور، "حرکت" و مجید عباسی، کسری عابدینی و ایمان صفایی داوران بخش پوستر این دوره از جشنواره هستند.
 
در فراخوان جشنواره «حرکت» سه موضوع « عشق به خودرو»، « خودرو ملی، زندگی ایرانی»، «ايران خودرو در سراسر ایران» برای هنرمندان عکاس، « ایران خودرو، نگاه به آینده»، « تولید و اشتغال، توسعه پایدار»، « صنعت خودرو و تعاملات بین‌المللی» موضوعات مطرح‌شده برای طراحی پوستر و موضوع مسابقه کاریکاتور «اخلاق رانندگی» تعیین شده است.
 
همچنین اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره و جوایز آن را نیز از طریق همین سایت یا دبیرخانه دائمی آن کسب کنند. زمان برگزاری نمایشگاه ۲۴ و ۲۵ بهمن و همزمان با همایش بین‌المللی صنعت خودرو در سالن همایش‌های برج میلاد خواهد بود. مراسم اختتامیه این برنامه هنری نیز هفدهم بهمن در سالن شهناز خانه هنرمندان برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۸۶۰۷۲۶۰۲ تماس بگیرند.

نظر شما