شناسهٔ خبر: 23676868 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توقیف کامیون حامل 23 تن چوب قاچاق در داورزن

سبزوار- ایرنا- فرمانده انتظامی داورزن گفت: ماموران گشت این نیرو یک دستگاه کامیون ولوو حامل 23 تن چوب قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال را در این شهرستان توقیف کردند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سیدجمال معتمد الشریعتی روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گشت کلانتری مرکز این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه ولوو حامل چوب مشکوک شد که پس از بررسی مدارک بار خودرو که از سبزوار به مقصد استان های شمالی بارگیری شده بود، این محموله چوب صنوبر قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف شد.
فرمانده انتظامی داورزن گفت: خودرو ولوو توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

*یک مزاحم سایبری در جغتای دستگیر شد
فرمانده انتظامی جغتای گفت: عامل ایجاد مزاحمت سایبری برای زنی جوان در این شهرستان دستگیر شد.
سرهنگ ستاد مجتبی موهبتی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی شکایت خانمی 26 ساله مبنی بر مزاحمت سایبری با موضوع انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی وی در شبکه اجتماعی تلگرام، موضوع در دستورکار تیمی از پلیس فتا قرار گرفت.
وی اظهار کرد: در بررسی های اولیه شاکی پرونده که زنی مطلقه بود اعلام داشت عکس های خصوصی اش را در حافظه جانبی گوشی ذخیره کرده که پسر جوانی با دسترسی به رم گوشی و انتشار عکس ها در فضای مجازی، از طریق پیامک و تماس تلفنی وی را تهدید کرده است.
سرهنگ موهبتی گفت: کارشناسان پلیس فتا وارد عمل شده و متهم پرونده را شناسایی و در خانه یکی از دوستانش دستگیر کردند که متهم 25 ساله در بازجوئی های به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات دیجیتالی کشف شده به بزه انتسابی با انگیزه اخاذی اعتراف کرد.

* دستگیری 3 خرده فروش با پنج کیلو و 400گرم تریاک
فرمانده انتظامی جوین گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان جوین، سه خرده فروش مواد مخدر دستگیر و پنج کیلو و 400گرم مواد مخدر کشف شد.
سرهنگ مهدی غلام زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سه خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و از آن ها مقدار پنج کیلو و 400گرم تریاک در بسته بندی های کوچک و آماده فروش کشف و 2 دستگاه موتورسیکلت را که در امر تهیه و توزیع مواد افیونی استفاده می شد؛ توقیف کرد.
شهرستان داورزن در 311 کیلومتری، جغتای 350 و جوین در 300 کیومتری مشهد مقدس قرار دارند.
خبرنگار :حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8145/7495/5132

انتهای پیام /*

نظر شما