شناسهٔ خبر: 23676437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کاروان انقلاب مهمان ۲۲ شهر خراسان شمالی می شود

خبرگزاری شبستان: ویژه برنامه کاروان انقلاب از جمله برنامه های مناسبتی ایام دهه فجر است که در دبیرستان های ۲۲ شهر خراسان شمالی ضبط و در دهه فجر پخش می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس ستاد دهه فجر خراسان شمالی امروز یک شنبه در دومین نشست استانی ستاد گرامی داشت ایام الله دهه فجر استان، بر مدیریت فضای مجازی تأکید کرد و با اشاره به عضویت 40 میلیون کاربر در شبکه های اجتماعی گفت: فیلتر کردن کانالی همچون تلگرام که با نصب فیلتر شکن فعال می شود، سودی ندارد و نوعی کلاه شرعی است.

 

وی با بیان اینکه باید فضای مجازی را به محیطی امن تبدیل کنیم، به فعالیت کانال های ضد انقلاب که با تمام قدرت وارد شده اند، اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به اینکه برخی با فضای مجازی گره خورده اند، باید بتوانیم این فضا را مدیریت اصولی کنیم.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، بر تقویت امیدآفرینی در جامعه از سوی مسئولان و رسانه ها تأکید کرد و گفت: هر کسی در جایگاه و موقعیت خود باید برای تداوم نظام و انقلاب تلاش کند و مسیر شهدا و یاد این ایام را زنده نگه دارد.
 

حمید قربانی جم، مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی هم در این نشست با بیان اینکه ویژه برنامه های چهل سالگی انقلاب در سیمای خراسان شمالی شروع شده، گفت: برنامه 'کاروان انقلاب ' نیز از چهارم بهمن ماه جاری هر شب از ساعت 19 از شبکه استانی پخش می شود.


وی بیان کرد: این برنامه در دبیرستان های 22 شهر خراسان شمالی ضبط می شود تا نسل جوان بیشتر با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر، پخش ویژه برنامه کارنامه از رادیو و تلویزیون و گفتگوهای ویژه خبری با موضوع دستاوردهای انقلاب را به دیگر برنامه های مناسبتی این ایام افزود.

 

 

نظر شما