شناسهٔ خبر: 23675838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور جوانان در برنامه‌های دهه فجر استان خراسان شمالی پر رنگ است

R7719/P1494/S6,55/CT11

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حضور اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان در برنامه‌های دهه فجر استان خراسان شمالی پر رنگ‌ تر از همیشه می باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی سالاری امروز در جلسه ستاد استانی گرامیداشت دهه فجر با موضوع اعلام و جمع‌بندی برنامه‌های دهه فجر سال 96 ٬ اظهار داشت: امروز همه مردم و مسئولان در راستای تداوم و حفظ انقلاب اسلامی ایران وظیفه دارند و این تداوم بخشیدن به انقلاب دارای شرایط و مراتبی است.

وی در این خصوص افزود: مسئولان  باید به حفظ و جایگاه سیاسی انقلاب و صیانت از کرامت انقلاب کمک کنند همچنین فرهنگیان باید در راستای تعالی و تداوم فرهنگ جامعه گام بردارند چرا که حرکت در مسیر شهدا به حفظ و تداوم نظام اسلامی کمک شایانی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن اشاره به اهمیت فضای مجازی تصریح کرد: امروز فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است چراکه 40 میلیون کاربر عضو برنامه تلگرام هستند لذا باید در اختیار افراد دلسوز و عاقل قرار گیرد. همچنین تمام کانال های ضد انقلاب فعال هستند و هیچ کدام تعهدی به نظام ندارند.

سالاری در این خصوص ادامه داد: تمام آموزش‌ها، ترویج و تبلیغات اغتشاشات اخیر برگرفته از فضای مجازی بود و فیلترینگ تلگرام هم کارساز نبود چرا که با استفاده از فیلتر شکن مردم از این برنامه استفاده می‌کردند و به نوعی کلاه شرعی محسوب می شد. باید از لب مرز جلوی آن را گرفت و مسئولان نیز از لحاظ شرعی باید پاسخگو باشند چرا که تمام فضای مجازی فقط سرور تلگرام نیست.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در استان اعلام کرد: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی٬ با نشاط و شادابی ویژه‌ای و به صورت مردمی برگزار می‌شود و همه دستگاه‌ها برای ارائه خدمات خود در این ایام آماده هستند.

حجت الاسلام سالاری حل مشکلات اقتصاد ایران  را ضروری دانست و عنوان کرد: حرکت در مسیر شهدا، اجرای صحیح قوانین و برقراری عدالت اجتماعی، حرکت به سوی پیشرفت نظامی و تقویت بنیه نظامی، ترویج امیدآفرینی توسط رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی سریع و به‌موقع و رصد قوانین و نظارت توسط نمایندگان مجلس از مهمترین اقدامات در راستای تداوم انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان با اشاره به نزدیک بودن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اضافه کرد: دولت موظف است به طور هدفمند طرح تحول سلامت و به ویژه مباحث درمان و مراجعان به درمان داشته باشد همچنین پرستاران نیز باید از لحاظ مالی و معیشت تامین شوند.

انتهای پیام/ ع

نظر شما