شناسهٔ خبر: 23675613 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شورای شهر کرج بودجه شهر را در مسیر تامین و افزایش سرمایه‌های شهری به‌کار گیرد‌

R41451/P41362/S6,50/CT11

امام‌جمعه کرج گفت: مجموعه شورای شهر کرج باید به صورت گروهی مسائل شهری را حل فصل کنند و نباید در مقابل یکدیگر قرار گیرند و بودجه شهر را در مسیر تامین و افزایش سرمایه‌های شهری به کار گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی پیش از ظهر امروز در بازدید سرزده از  شورای شهر کرج و حضور در صحن شورا اظهار داشت: دوران مسئولیت کوتاه و فرصت انجام خدمت به مردم کم است و باید این فرصت را غنیمت شمرد زیرا این فرصت به سرعت از  دست ما می‌رود. 

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه نباید دنبال سیاسی‌کاری بود ولی کار سیاسی کار درست و پسندیده است، عنوان کرد: اگر کسی عمل نیک انجام دهد باید آن را توفیق الهی نامید.

امام‌جمعه کرج با اشاره به اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم توجه داشته باشیم، عنوان کرد: ورود به هر کار و مسئولیتی باید با صداقت باشد و نباید سبب شود مردم دچار ناامنی و ناامیدی شوند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره اینکه نشان دادن ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف دشمنان اسلام است، گفت: باید با خدمت درست به مردم نقشه‌های شوم آن‌ها نقش بر آب شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان البرز از نظر سازه‌ای با مشکل روبه‌رو هستند، عنوان کرد: تذکر، یادآوری و بیان ایرادات در فضای دوستانه برای بهبود شرایط لازم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بیان کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر کرج باید به صورت گروهی مسائل شهری را حل فصل کنند و نباید در مقابل یکدیگر قرار گیرند و بودجه شهر را در مسیر تامین و افزایش سرمایه‌های شهری به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه  اگر شهردار اقدامی در جهت حمایت شورا انجام می‌دهد باید مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: باید به مسئله مسجد توجه جدی شود و مساجد در بیشتر مکان‌ها دارای سازه‌های با دوامی هستند که در صورت وقوع حوادث می‌توان از آنها استفاده کرد.

انتهای پیام/ز

نظر شما