شناسهٔ خبر: 23675599 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رویارویی صنعتی‌های شیراز با مستحکم‌ترین خط دفاعی

R41382/P1336/S6,61/CT7

در چارچوب هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتسال تیم «بالان صنعت شیراز» به مصاف «رعد پدافند مشهد» می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در چارچوب هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتسال کشور ساعت 16 روز جمعه 6 بهمن‌ماه تیم «بالان صنعت شیراز» در دیداری خارج از خانه مقابل تیم مدعی «رعد پدافند مشهد» به میدان می‌رود. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه تساوی 4 بر 4 پایان یافت.

تیم بالان صنعت شیراز که در بازی هفته گذشته با برد تیم صدرنشین اهورا بهبهان شگفتی‌ساز شد. در این دیدار با انگیزه روحیه بهتر و انگیزه مضاعف به مصاف حریف مشهدی خود خواهد رفت.

تیم بالان صنعت شیراز تا اینجای کار با 5 برد، یک تساوی، 5 باخت و کسب 16 امتیاز در رده پنجم جدول قرار داد.

تیم بالان صنعت در 11 بازی گذشته خود 38 گل زده و 34 گل دریافت کرده است. این تیم در صورت برد در این دیدار به رده چهارم جدول می‌رسد.

در مقابل تیم رعد پدافند مشهد قرار دارد که تا اینجای کار با 7 برد، 3 مساوی، 2 باخت و کسب 24 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. این تیم برای حفظ جایگاه دوم به 3 امتیاز کامل این دیدار نیاز دارد.

 تیم رعد پدافند مشهد در 12 بازی گذشته خود 46 گل زده و 24 گل دریافت کرده است. این تیم با تفاضل گل 22 بهترین خط حمله و خط دفاع گروه «ب» را در اختیار دارد.

نتایج قبلی تیم بالان صنعت

تیم بالان صنعت شیراز در هفته نخست استراحت داشت، در هفته دوم مقابل شاهد تهران قرار گرفت و با نتیجه 4 بر 3 از این تیم شکست خورد و در هفته سوم مقابل تیم همشهری خود رامک شیراز با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد.

 این تیم در هفته چهارم مقابل تیم اهورا بهبهان 5 بر یک مغلوب شد و در هفته پنجم در دیداری خانگی مقابل رعد پدافند مشهد به تساوی 4 بر 4 رضایت داد.

بالان صنعت شیراز در هفته ششم مقابل مبل کریمی البرز 4 بر 3 مغلوب شد. در هفته هفتم مقابل تیم اتحاد برنا ورامین 5 بر 2 پیروز شد و در هفته هشتم مقابل تیم پیمان شاهرود 5 بر 3 مغلوب شد.

بالان صنعت شیراز در هفته نهم مقابل ساکا پخش سقز 7 بر 4 پیروز شد. در هفته دهم استراحت داشت. در هفته یازدهم مقابل شاهد تهران به پیروزی 3 بر صفر دست یافت. در هفته دوازدهم مقابل تیم همشهری خود رامک شیراز 2 بر یک مغلوب شد. در هفته سیزدهم 3 بر یک از سد تیم اهورا بهبهان گذشت.

تیم «رامک شیراز» دیگر نماینده شیراز در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال در هفته چهاردهم قرعه استراحت دارد.

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال با حضور 17 تیم و در قالب دو گروه برگزار می‌شود که تیم‌ بالان صنعت شیراز و رامک شیراز در گروه «ب» این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ ت

نظر شما