شناسهٔ خبر: 23675588 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

روحانی شیعه پاکستانی:

با سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به هند توطئه جدیدی علیه امت اسلامی در راه است

دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت سند پاکستان در واکنش به سفر نتانیاهو به هند گفت: با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هند توطئه جدیدی علیه کشورهای اسلامی و امت اسلامی در راه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مقصود دومکی دبیرمجلس وحدت مسلمین ایالت سند پاکستان در واکنش به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هندوستان اعلام کرد: بده-بستان دو غاصب واشغالگر یعنی هند و رژیم صهیونیستی، برای امت اسلامی جای تأمّل دارد.

او سفر سفرنتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هند را توطئه جدید خواند و گفت: با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هند توطئه جدیدی علیه کشورهای اسلامی و امت اسلامی در راه است. بعد از برملا شدن اراده اسلام ستیزانه دونالد ترمپ، کنارهم آمدن این دو کشور ما را مجبور به فکر و اندیشه می کند.

دبیر ایالت سند مجلس وحدت مسلمین افزود: مسلمانان هند با راهپیمایی در مخالفت با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی غیرت ایمانی خود را به دنیا نشان دادند، مردم پاکستان هم همبستگی خود را با مسلمانان فلسطین و کشمیر نشان دهند.

وی در پایان گفت: انشاءالله بزدوی کشمیر و فلسطین از دست ستمگران آزاد خواهند شد و این شب ظلمانی پایان خواهد یافت./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: حوزه

نظر شما