شناسهٔ خبر: 23675261 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

علاء الدین بروجردی؛

جعبه سیاه سانچی فردا بررسی می‌شود/چین از همه امکانات استفاده کرد

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس از آغاز بررسی جعبه سیاه سانچی با حضور ذی نفعان از روز دوشنبه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر علاءالدین بروجردی در حاشیه مراسم ختم درگذشتگان سانحه غم بار غرق شدن نفتکش سانچی در جمع خبرنگاران با عرض تسلیت این سانحه به مردم ایران و خانواده های شهدای خدمت این نفتکش ایرانی، گفت: از دست دادن فرزندان عزیز نفتکش سانچی را به خانواده های این عزیزان تسلیت می گویم و امیدوارم خداوند به آنها صبر عنایت کند.

وی با اشاره به سفر علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به چین در صدر هیئت رسیدگی به سانحه نفتکش ایرانی افزود: از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز نایب رئیس این کمیسیون همراه با وزیر تعاون به شانگهای اعزام شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار داشت: یک ساعت قبل سفیر چین در ایران به مجلس شورای اسلامی آمد و گزارشی از روند اقدامات انجام شده در زمینه اطفای حریق و امداد و نجات به کشتی آتش گرفته ارائه داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: قرار است روز دوشنبه جعبه سیاه سانچی مورد بررسی قرار گیرد. اگر زوایای مبهمی وجود داشته باشد قطعا مشخص خواهد شد.

بروجردی تصریح کرد: آنچه مسلم است دولت چین از همه امکانات خود برای اطفاء حریق  استفاده کرد ولی شرایط آنجا و اینکه محموله عظیم این نفتکش به طور کامل آماده اشتعال بود، لذا این مصیبت بزرگ رقم خورد.

نظر شما