شناسهٔ خبر: 23675212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

جشنواره فجر رشت؛ سکوی پرتاب هنرجویان

مدیر آموزشگاه نمایشی سینمایش، جشنواره فجر رشت را سکوی پرتابی برای هنرجویانی دانست که نگاهشان به سمت جشنواره بین المللی فجر معطوف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پانا از گیلان،بهرام نوری در حاشیه نخستین روز برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان رشتاظهار کرد:آموزشگاه نمایشی سینمایش در سال 96 مجوز فعالیت خود را دریافت نمود و بنده سال هاست که در حوزه های مختلف هنری مشغول به تدریس می باشم.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره فجر رشت فرصتی دوسویه برای آموزشگاه های هنری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت است، تصریح کرد:در این جشنواره فضای تعامل ما بین ارشاد اسلامی و آموزشگاه های هنری افزایش یافته و هنرجویان نیز در یک فرصت کوتاه می توانند توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

مدیر آموزشگاه نمایشی سینمایش،جشنواره فجر رشت را سکوی پرتابی برای هنرجویانی دانست که نگاهشان به سمت جشنواره بین   المللی فجر معطوف است و بیان کرد: این جشنواره به طور رقابتی برگزار نمی گردد.

نوری، با اشاره به اینکه آموزشگاه های هنری توانایی حضور رقابتی در جشنواره فجر رشت را دارند، گفت: چنانچه تمهیدات لازم درخصوص برگزاری جشنواره فجر رشت به صورت رقابتی در بین آموزشگاه ها برگزار شود، یقینا آموزشگاه های هنری از این مهم استقبال خواهند کرد.

نظر شما