شناسهٔ خبر: 23675150 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هشدار آبفای استان مرکزی در خصوص احتمال یخ زدگی کنتورهای آب

اراک - ایرنا - شرکت آبفای استان مرکزی با صدور اطلاعیه ای نسبت به احتمال یخ زدگی کنتورهای آب مشترکان به دلیل کاهش دما و سردی هوا در روزهای آتی در این استان هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که روز یکشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: نگهداری بهینه از کنتورهای آب و لوله های روباز از یخ زدگی در فصل سرما و انجام اقدام های پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به این تاسیسات ضروری است.
اطلاعیه می افزاید: با اشاره به کاهش دما، سردی هوا در روزهای آتی و احتمال ترکیدگی لوله های روباز و کنتورهای آب مشترکان، ایجاد پوشش های مناسب با پشم شیشه، موکت، پلاستیک، کیسه خاک اره یا پوشال برای عایق بندی کنتورها و لوله های روباز به منظور جلوگیری از یخ زدگی ضروری است.
شرکت آبفای استان مرکزی اعلام کرده است: برای جلوگیری از ترکیدگی کنتورهای آب نیز در صورت یخ زدگی از ریختن آب جوش بر روی آن ها خودداری شود و با گرم کردن از طریق پوشش های مناسب، سشوار و یا بخار شو یخ زدگی رفع شود.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: مشترکان باید هنگام رفتن به مسافرت و یا ترک طولانی منزل شیر فلکه بعد از کنتور آب را ببندند.
این شرکت اعلام کرده است: مرکز ارتباطات مردمی روابط عمومی آب و فاضلاب استان مرکزی با شماره تماس 122 در تمامی روزهای سال به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و راهنمایی همشهریان است.
707 هزار و 709 مشترک در استان مرکزی از خدمات آب و فاضلاب بهره مند هستند.
6991/6013//خبرنگار:معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*

نظر شما