شناسهٔ خبر: 23674695 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نخستین دوره آموزشی تربیت مکبری و اذان در جمکران آغاز به‌کار کرد‌

R7854/P41362/S6,62/CT12

نخستین دوره مقدماتی آموزش مکبری و اذان در رده سنی بالای ۱۵ سال به‌‌همت دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران آغاز به‌کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به‌‌نقل از روابط‌عمومی مسجد‌مقدس جمکران، نخستین دوره مقدماتی آموزش مکبری و اذان در رده سنی بالای 15 سال در هفته جاری در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

این دوره به‌منظور ارتقاء سطح مکبریّن نمازهای جماعت مساجد و مدارس شهر مقدس قم و شناسایی افراد مستعد برای اجرای برنامه‌های اذان گاهی اجرا خواهد شد.

پس از فراخوان اولیه، تعداد قابل‌توجهی از علاقه‌مندان، در این طرح ثبت‌نام کردند و پس از انجام مصاحبه اولیه و احراز شرایط، تعداد 40 نفر برای شرکت در این دوره دعوت‌ شده‌اند.

عناوین و سرفصل‌های این دوره شامل صوت و لحن اذان و تکبیر، دعاخوانی، احکام نماز، حُسن اجرا و آداب اذان و تکبیر و صحت قرائت اذکار خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدپور از ادعیه خوان‌های نمونه کشوری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شاهینی مسئول مرکز پاسخگویی و مشاوره مسجد مقدس جمکران و قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم آقایان حاج سید رضا محمدی، حاج علی علیزاده و حاج مهدی فروغیدر این دوره مباحث را برای شرکت‌کنندگان تبیین خواهند کرد.

گفتنی است به شرکت‌کنندگانی که این دوره آموزشی را با موفقیت سپری کرده و امتیاز لازم را کسب کنند، گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/ز

نظر شما