شناسهٔ خبر: 23674501 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری و شکوفایی در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

گروه دانشگاه: به همت مرکز کارآفرینی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید‌بهشتی اولین مرکز نوآوری و شکوفایی در این واحد راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی، با رشد روزافزون صنعت سلامت نیاز به ایجاد و استقرار واحدهای نوآور و فن‌آور در حوزه سلامت بیش از گذشته به وجود می‌آید، به این منظور مرکز نوآوری و شکوفایی در حوزه سلامت در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی و فناوری میان دانشجویان و دانش‌آموختگان حوزه سلامت، ترغیب به راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا، حمایت کسب و کارها از طریق ارایه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای، فراهم آوردن فضا برای شتاب دادن به ایده‌های دانشجویان، آموزش‌های تخصصي ويژه و مشاوره، برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت تقویت تفکر کارآفرینانه در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی شروع به فعالیت کرد.

در این راستا صاحبان ایده می‌توانند به مدت شش‌ماه در مرحله شکوفایی و 9 ماه در مرحله نوآوری از خدمات این مرکز استفاده کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع بیشتر به آدرس تلگرام @healthCIE و به نشانی دانشگاه علوم پزشكی شهيد بهشتی، جنب بیمارستان طالقانی، ساختمان شماره ٢طبقه دوم، جهاد دانشگاهی مراجعه نمايند و یا با شماره‌ 22439873 تماس بگیرند.

نظر شما