شناسهٔ خبر: 23674480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

12500 نفر حامی از ایتام کردستان حمایت می‌کنند

گروه اجتماعی: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ حامی از کودکان یتیم و محسنین این استان حمایت می‌کنند، گفت: هم‌اکنون هفت هزار کودک یتیم و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد این استان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، هیوا رحیمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان امروز، یکم بهمن ماه در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از برنامه‌های این نهاد است که با هدف حمایت از کودکان نیازمند اجرا می‌شود.
وی افزود: محسنین کودکانی هستند که به دلیل بیماری و ناتوانی و یا عدم حضور سرپرست، قادر به تأمین نیازهای ضروری خود نیستند و این کودکان نیز همانند ایتام، نیازمند توجه و حمایت و کمک خیران هستند.
رحیمی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ حامی از کودکان یتیم و محسنین این استان حمایت می‌کنند، بیان کرد: هم‌اکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ حامی از کودکان یتیم و محسنین این استان حمایت می‌کنند و به‌ صورت ماهانه مبالغی به‌حساب آنها واریز می‌کنند.
وی با اشاره به کمک شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین در ۹ ماهه امسال به کودکان یتیم و محسنین این استان عنوان کرد: با توجه به تعداد بالای کودکان یتیم و محسنین این استان و سطح نیازهای آنان به جذب کمک‌های بیشتری از طریق خیران نیاز است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان اعلام کرد: خیرانی که تمایل به مشارکت در این کار خیرخواهانه را دارند می‌توانند با پرداخت حداقل ۳۰ هزار تومان در ماه حامی یک کودک نیازمند شوند و یا در قالب خدمات در سرفصل‌های مختلف به این کودکان کمک کنند.
وی یادآور شد: خیران از طریق سه روش مراجعه به کلیه دفاتر کمیته امداد، تماس با شماره تلفن ۰۸۷۳۳۲۸۷۹۹۴ و یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ می‌توانند آمادگی خود را جهت ثبت‌نام در طرح حمایت از کودکان یتیم و محسنین اعلام و به انتخاب خود حامی یک یا چند کودک نیازمند شوند.

نظر شما