شناسهٔ خبر: 23673184 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آماده همکاری مشروط با فدراسیون هستیم/ فدارسیون حق نظارت دارد نه دخالت/ برای نخستین بار مربیان و چابکسواران بیمه تامین اجتماعی می‌شوند

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس با اشاره به آمادگی این هیئت برای همکاری با فدراسیون سوارکاری، گفت: فدارسیون سوارکاری حق نظارت بر مسابقات را دارد نه دخالت در آن.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، نوربردی توسلی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران شرق استان گلستان که در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به اینکه مسابقات کورس اسب‌دوانی امسال با یاد و نام شهید بزرگوار «محسن حججی» برگزار شده است، اظهار کرد: در هر هفته از این مسابقات از خانواده‌های محترم، معظم و معزز شهدا تجلیل به عمل می‌آید که اقدامی نو و برای تکریم این عزیزان و به نوعی ادای دین به رشادت‌های شهدای بزرگوار است.

وی پیرامون همکاری با فدراسیون سوارکاری برای برگزاری کورس گنبدکاووس نیز گفت: ما آماده همکاری با فدراسیون هستیم اما برای این امر چند شرط از طرف مالکان، مربیان، پیشکسوتان، مردم و مسوولان وجود دارد که نخستین شرط نظارت فدراسیون و نه دخالت آنها در مسابقات است.

*فدراسیون تعهد بدهد پاسخ نمونه‌های تست دوپینگ را ظرف یک ماه اعلام کند

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه فدراسیون برای همکاری با ما باید تعهد بدهد پاسخ نمونه‌های تست دوپینگ را ظرف یک ماه اعلام کند، ادامه داد: ما پول آزمایشگاه دوپینگ را نیز مستقیما به حساب شرکت مربوطه واریز خواهیم کرد نه حساب فدراسیون سوارکاری.

توسلی با بیان اینکه برای نخستین بار علاوه بر بیمه ورزشی چابک‌سواران و مربیان را بیمه تامین اجتماعی خواهیم کرد، افزود: پس از آنکه چندین بار از افراد درخواست ارائه مدارک هویتی و مدرک فنی و تخصصی برای اخذ مجوز بیمه تامین اجتماعی کردیم سسستی و کاهلی برخی از این مربیان و چابکسواران مانع از کسب نتیجه موفق شد.

وی با تاکید بر اینکه این بار برای آنکه مسیر بیمه کردن این عزیزان توسط تامین اجتماعی سهل‌تر باشد اقدام به راه‌اندازی کلاس‌های فنی و حرفه‌ای کرده‌ایم، تصریح کرد: این کلاس‌ها از چند روز آینده شروع خواهد شد و افراد پس از گذراندن دوره‌ها و کسب مدرک پرورش اسب به راحتی در سازمان تامین اجتماعی بیمه خواهند شد.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس قیمت برگزاری این کلاس‌ها را 800 هزار تومان اعلام کرد و گفت: مبلغ 400 هزار تومان آن به عنوان تخفیف برای فعالان کورس و سوارکاری گنبدکاووس در نظر گرفته شده است و مبلغ 200 هزار تومان آن را نیز هیئت سوارکاری پرداخت خواهد کرد.

* افزایش 100 برابری درآمد استخر سوارکاری با مدیریت بومی

توسلی با اشاره به اینکه در زمان مدیریت فدراسیون بر مجموعه سوارکاری گنبدکاووس استخر این مجموعه سالانه یک میلیون تومان اجاره داده می‌شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما ماهیانه حداقل 10 میلیون تومان از این محل درآمد ایجاد کرده‌ایم و به دنبال این هسیتم که با ایجاد استخر آب گرم این درآمدزایی و البته خدمت به مردم را افزایش دهیم.

گفتنی است پس از 20 سال سلطه فدراسیون بر برگزاری مسابقات سوارکاری گنبدکاووس، سال گذشته این مسابقات با پیگیری فرماندار ویژه، امام جمعه و نخبگان و رسانه‌های این شهرستان تحت مدیریت هیئت سوارکاری این شهرستان قرار گرفت اما فدراسیون سوارکاری با قطع همکاری و جمع‌آوری تجهیزات خود ابتدا در مسیر آن سنگ‌اندازی کرده و سپس این مسابقات را غیرقانونی اعلام کرد.

انتهای پیام/40/83014

نظر شما