شناسهٔ خبر: 23672757 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کیف ۵۰ میلیون تومانی به صاحبش برگشت

یابنده‌ی کیف ۵۰ میلیونی گفت: تلاش برای رساندن کیف به صاحبش را وظیفه‌ی خود می دانستم و لحظه‌ی در این کار تردید نکردم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در روزگاری که کمتر خبرهای خوش می شنویم. دیدن نوع دوستی و رفتارهای خداپسندانه در جامعه هنوز حال ما را خوب می کند. رفتارهایی که این روزها اگرچه جامعه‌ی ما به آن نیاز دارد اما کمتر با آن مواجه‌ایم.

این بار هم یابنده‌ی کیف ۵۰ میلیونی و تلاشهایش برای یافتن صاحب کیف تحسین همگان را برانگیخته است.

آقای تفرشی صاحب کیف، در توضیحات خود به خبرنگار مهر می‌گوید: من کیفم را شب در راه برگشت به خانه گم کرده بودم و تا صبح روز بعد متوجه گم شدنش نشدم. کیف حاوی یک چک ۵۴ میلیون تومانی و دو سکه طلا بود.

وی ادامه داد: بعد از اینکه متوجه شدم گم شده به محل هایی که شب گذشته از آن عبور کرده بودم رفتم اما نشانی از کیف نبود و در نهایت ناچار به چاپ آگهی  و وعده‌ی مژدگانی شدم.

تفرشی می‌گوید به دادسر هم برای بستن چک هم مراجعه کردم ولی به دلیل اینکه چک رمزدار بود نمی توانستند آن را مسدود کنند.

در نگرانی و اضطراب بودم که ساعت ۲بعد از ظهر همان روز یابنده ی کیف با من تماس گرفت و پس از آنکه مطمئن شد کیف متعلق به من است با من قرار گذاشت تا کیف را به من تحویل بدهد. چندساعت بعد به آدرسی که به من داده شده بود رفتم و کیف خود را تحویل گرفتم. آقای مشعوف یابنده‌ی کیف، سرپرست یکی از شعب فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در شرق تهران است که کیف من را نزدیک به محل زندگی‌اش پیدا کرده بود.

مهران مشعوف یابنده‌ی کیف ۵۰میلیونی در گفتگو با خبرنگار مهر می‌گوید: هفته‌ی گذشته به همراه همسرم برای خرید به بیرون رفته بودیم که کیفی را پیدا کردیم. کیف را به دنبال ردی از صاحبش باز کردیم که در آن یک چک ۵۴ میلیون تومانی به همراه ۲سکه طلا در آن بود.

مشعوف ادامه داد: از کارت های شناسایی و چند کارت عابربانکی که در آن بود، توانستیم نام صاحب کیف را بفهمیم.

یابنده‌ی کیف ۵۰ میلیونی اظهار کرد: به یکی از شعب بانک مراجعه کردم و از طریق یکی از دوستانم در بانک توانستیم شماره تلفنی از آن فرد بیابیم.

فردای آن روز من با صاحب کیف تماس گرفتم و با او قرار گذاشتم که کیف را از من تحویل بگیرد.

مشعوف این کار را وظیفه ی خود می داند و می‌گوید لحظه‌ی در رساندن کیف به صاحبش تردید نکردم.

نظر شما