شناسهٔ خبر: 23672494 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

هجدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات آغاز شد/ اعزام ۱۷ هزار نفر در این دوره

گروه دانشگاه: رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه اعزام هجدهمین دوره از سفرهای عتبات دانشگاهیان از امروز آغاز شده است، گفت: در اعزام‌های این دوره که از اول بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه دارد، ۱۷هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی لبیک، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه اعزام هجدهمین دوره از سفر‌های عتبات دانشگاهیان از امروز آغاز شده است، گفت: در اعزام‌های این دوره که از اول بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه دارد، ۱۷ هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا فقیهی گفت: اولین کاروان هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان امروز از قزوین راهی عتبات خواهد شد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روزانه ۴ کاروان دانشگاهی به صورت هوایی و زمینی وارد عراق می‌شوند.

وی از برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی برای زائران عتبات یک هفته قبل از اعزام به سفر خبر داد و افزود: علاوه بر همایش استانی، جلسه آموزشی با حضور اعضای کاروان‌های اعزامی حدود یک هفته قبل از سفر در استان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زائرین دانشگاهی سه شب در نجف اشرف، سه شب در کربلای معلی و یک شب در کاظمین اقامت خواهند داشت و به منظور بهره‌برداری بیشتر زائرین از سامرا و کاظمین، درصدد هستیم تعداد روز‌های سفر در کاظمین را افزایش دهیم.

حجت‌الاسلام فقیهی یادآور شد: با همکاری سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا مطلوب‌ترین هتل‌های موجود در عراق برای زائرین دانشگاهی تدارک دیده شده است. همچنین با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری بعثه مقام معظم رهبری، برنامه‌های فرهنگی و زیارتی ویژه‌ای برای کاروان‌های دانشگاهی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما