شناسهٔ خبر: 23669773 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در یادداشتی عنوان شد:

روز غزه، رویای شکست ناپذیری اسرائیل و استکبار را درهم شکست

جنگ 22 روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه سبب شد تا رویای شکست ناپذیری اسرائیل درهم شکسته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آشخانه، به خاطر سرپوش گذاشتن رسانه‌های غربی بر جنایات رژیم صهیونیستی و از طرفی هم به خاطر حماسه آفرینی مردم مظلوم غزه در دفاع از سرزمینشان روز 29 دی ماه با نام روز ملی غزه نام‌گذاری شده است. روز غزه مانند روز جهانی قدس فرصتی است که فریاد مظلومیت و حق طلبی مردم مظلومش به گوش جهانیان برسد. حجت السلام و المسلمین احمدزاده امام جمعه شهر آشخانه در یادداشتی موضع خود را نسبت به این روز اعلام نمودند که به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جنگ 22 روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه نقطه عطفی در تاریخ فلسطین و منطقه بود که سبب شد تا رویای شکست ناپذیری اسرائیل درهم شکسته شود، جنگ 22 روزه غره، نبر نابرابری است با مقاومت ستودنی نیروهای فلسطینی به پایان رسید و در این میان بیش از 7000 فلسطینی به شهادت رسیدند و زخمی شدند.

این پیروزی‌های غزه در جنگ 8 روزه و 22 روزه به مردم دنیا نشان داد که قدرت ایمان در مقابل تجهیزات نظامی و ساز و برگ ارتش دوم دنیا پیروز شد و هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد. این پیروزی‌ها از طرفی هم باعث برهم زدن معادلات غرب و اسرائیل در منطقه غرب آسیا و همچنین کاهش محبوبیت سردمداران رژیم اسرائیل بین مردم و افزایش اعتبار و عزت جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان بین مسلمانان جهان شد. سانسور خبری شدید رسانه‌های غربی از جنایات اسرائیل در این منطقه، حمایت آمریکا، اروپا از اسرائیل و وتو لایحه‌ها و قطعنامه‌های ضد اسرائیلی باعث سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات رژیم اسرائیل در این منطقه شده است.

حماسه آفرینی مردم مظلوم غزه در دفاع از سرزمین شان، 29 دی ماه به نام روز غزه نامگذاری شده تا در روز فریاد مظلومیت و حق طلبی این مردم به دفاع از کشورشان به گوش جهانیان برسد، روز غزه همانند روز جهانی قدس فرصتی است که فریاد مظلومیت آن ها به گوش جهانیان برسد.

در نامه ای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از حمایت های ملت ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از جنبش مقاومت قدردانی و تاکید کرد.

ما با شروع انتفاضه خروشان مردمی در داخل کرانه باختری و قدس به اذن خداوند متعال، توطئه طاغوت زمان (ترامپ) و حاکمان نفاق در پایتخت های دور و نزدیک را با پایان دادن به مسئله فلسطین خنثی خواهیم کرد.

والسلام علیکم و رحمه الله

حجت الاسلام احمدزاده

امام جمعه شهر آشخانه

انتهای پیام/

نظر شما