شناسهٔ خبر: 23669572 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بررسی‌ها برای کشف جزئیات قتل طلا فروش یاسوجی ادامه داد

R41452/P1336/S6,69/CT7

شنبه ۳۰ دی‌ماه خبری با عنوان "سارقان طلا فروش یاسوجی را گروگان گرفتند " بر روی خروجی خبرگزاری تسنیم قرار گرفت که در کمتر از ۱۰ دقیقه توسط تمامی رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی بازنشر و بازخوردهای متفاوتی به همراه داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، تمام داده‌ها بیانگیر این بوده فرد یا افرادی با مراجعه به یک طلا فروشی واقع در زیر پل هوایی یاسوج بعد از سرقت، طلا فروش را نیز با خود سوار بر یک دستگاه خودروی پراید کرده و به گروگان بردند.

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد به تسنیم گفته بود: هم اکنون جزئیات سرقت از طلا فروشی و گروگان گیری یکی از شرکای طلافروش در دست بررسی است.

سردار مهدی انصاری با بیان اینکه میزان طلاهای سرقت شده مشخص نیست، افزود: هنوز از جرئیات اطلاع دقیقی وجود ندارد ولی به محض تکمیل بررسی‌ها، موضوع اطلاع رسانی می‌شود.

پلیس به ماجرا مشکوک شد

همه چیز بیانگیر سرقت و گروگانگیری بود، اما پلیس نمی‌توانست به این زودی این مسئله را قبول کند زیرا این امکان وجود داشت موضوع یک اختلاف مالی و هرچیز دیگری باشد و همین امر نیز سبب شد تا سردار مهدی انصاری رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد با احتیاط مصاحبه کند و به طور قطع از هر احتمالی خبر ندهد.

اما خبر سرقت و گروگانگیری دست به دست می‌چرخید و افکار عمومی حساس و پیگیر جزئیات بودند تا اینکه رئیس پلیس استان از طریق اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی به اطلاع مردم رساند که به شایعات توجه نکنند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خبر سرقت و گروگان‌گیری از یک طلافروشی در یاسوج،گفت: هنوز وقوع سرقت یا گروگان‌گیری توسط پلیس تایید نشده و موضوع در حال بررسی است.

سردار مهدی انصاری اظهار داشت: در ساعت 14 و یک دقیقه امروز، به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد، مغازه طلافروشی شخصی واقع در میدان هفت تیر یاسوج که بوسیله کلید درب آن باز شده و مقداری طلا و جواهرات موجود بهم ریخته است.

وی عنوان کرد: برخی برخی از سایت‌ها و پایگاه‌های خبری اعلام کرده که سرقت و گروگان گیری انجام گرفته در صورتی که هنوز وقوع سرقت یا گروگان‌گیری توسط پلیس تایید نشده و موضوع در حال بررسی است. 

انصاری ابراز کرد: به محض اینکه صحت موضوع مبنی بر سرقت و گروگان‌گیری برای پلیس محرز شود، موضوع از طریق پایگاه خبری پلیس استان به اطلاع مردم استان خواهد رسید. 

افکار عمومی دیگر حساس شده بود و لحظه‌ای پیگیر جزئیات موضوع بودند زیرا با این مصاحبه سردار انصاری دیگر افکار عمومی نیز دو دل شده بودند تا اینکه  کانال خبرگزاری تسنیم شب گذشته خبری را با عنوان " بنا به اخبار رسیده جسد مرد طلافروش یاسوجی در پارک جنگلی پیدا شده است" منتشر کرد و این خبر یعنی پایان مرد طلا فروش و صحت سرقت و گروگانگیری از طلافروشی یاسوجی.

کشف جسد طلافروش یاسوجی در پارک جنگلی

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ازکشف جسد طلافروش یاسوجی در پارک جنگلی خبر داد و گفت: تیمی ویژه از ماموران پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیر این موضوع هستند.

سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در پی پیگیری‌های مسمتر عوامل انتظامی و اطلاعاتی برای پیدایش فرد طلافروش یاسوجی، متاسفانه جسد وی شب گذشته در خودروی شخصی کشف شد.

هنوز علت مرگ طلا فروش مشخص نیست

مسئول روابط عمومی پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارشناسان این اداره در محل حضور پیدا کرده و فوت را تایید کردند ولی هنوز جسد به پزشکی قانونی منتقل نشده است.

صلاحی اظهار داشت: بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی و بررسی‌ها دلیل مرگ مرد طلا فروش یاسوجی مشخص می‌شود.

به گزارش تسنیم، برخی از کانال‌های خبری دلیل مرگ مرد طلا فروش یاسوجی را ضربه سخت به سر مقتول عنوان کرده بودند.

انتهای پیام/ ت

نظر شما