شناسهٔ خبر: 23669442 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مطالبات مردم در حوزه اقتصادی نباید به فراموشی سپرده شود

R1491/P1014142/S2,25/CT11

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه نباید مطالبات شهروندان در حوزه اقتصادی با گذشت زمان به فراموشی سپرده شود، گفت: مسئولان مربوطه در این زمینه پاسخ‌های لازم را ارائه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، زهرا صدراعظم نوری در جریان سی‌ونهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: مخاطب تذکر من رئیس و هیئت رئیسه شورای شهر تهران است و انتظار داریم موارد مطرح شده پیگیری شود. 

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و اجتماعی شهروندان و مطالبات آنها تصریح کرد: اعتراضاتی که مردم نسبت به این وضعیت داشتند باید شناسایی و در جهت رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد. 

نوری تاکید کرد: نباید مطالبات مطرح شده از سوی شهروندان با گذشت زمان به فراموشی سپرده شود و در این بخش باید پاسخ‌های لازم به آنها داده شود و از این رو پیشنهاد می‌کنم رئیس شورا و هیئت رئیسه دو اقدام مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: نخست کارگروهی برای بررسی مطالبات و اعتراضات مردم تهیه و در جهت تحقق آنها گام برداشته شود. دوم اینکه رئیس و هیئت رئیسه کارگروهی را معین کنند تا دلجویی نسبت به خانواده‌هایی که در اعتراضات دی‌ماه با مشکلاتی روبه‌رو شدند انجام شود. 

انتهای پیام/ 

نظر شما